Upload snelheid verhogen

vbimport

Ik heb gehoord dat er proggies zijn om te zorgen dat je sneller kan uploaden dan 16 kb/s bij @home.

Waar kan ik deze vinden, en kunnen die proggies slecht zijn voor je modem en kan @home het zien en je dan afsluiten?

Doe het zelf met een ISDN verbinding dus kan je niks uit ervaring vertellen. Wat ik wel weet is dat het niet met alle verschillende modems werkt.
Er is hier weleens een vraag over gesteld, maar die kon je vast nie vinden met de search optie of je kon em wel vinden maar het hielp je dan niet genoeg! :wink:

ik ben 99,9% zeker dat ze het kunnen zien en ik vrees ook dat ze je zullen afsluiten (misschien 1st waarschuwen ofzo)

het is volgens mij geen zo’n goed id…

ik denk niet dat je er langer dan 24u zal van kunnen profiteren…

Originally posted by VVLI - Tang
[B]Ik heb gehoord dat er proggies zijn om te zorgen dat je sneller kan uploaden dan 16 kb/s bij @home.

Waar kan ik deze vinden, en kunnen die proggies slecht zijn voor je modem en kan @home het zien en je dan afsluiten?
[/B]

Dit is bij @Home niet mogelijk want de upload snelheid wordt geregeld via de @Home Servers en licht vast bij 16kb/s.
Ten tweede als het al ging zien ze dit meteen aan de upload snelheid.
Ten derde kan het gebeuren dat met genoemde software je Modem kan vastlopen en NIET meer werkt.
Ik adviseer dus bij deze een abo(adsl) te nemen die meer upload snelheid garandeerd.Wat betreft een site met informatie of prog vind ik deze heel goed.

http://www.speedguide.net/Cable_modems/index.shtml

:cool:

Verhoging betekent dus overstappen naar ADSL :D…
maar uhh volgens mij kun je het gewoon ff een keertje proberen met Download Accelerator Pro… www.download.com :slight_smile: suc6

Originally posted by -=HeadLesS=-
Verhoging betekent dus overstappen naar ADSL :D…
maar uhh volgens mij kun je het gewoon ff een keertje proberen met Download Accelerator Pro… www.download.com :slight_smile: suc6

Dat programma wat jij bedoeld is voor te downloaden.
Uploaden doe je met een FTP prog of je browser.
Downloaden ligt bij mij gemiddeld 350 kb/s
De top 65 van snelste gemeentes met @Home vind je hier in de lijst 26-04-01

http://members.home.nl/gebruikers/

Ur rite NightHawk…tis nog vroeg zulle we maar zeggen heh! :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Ur rite NightHawk…tis nog vroeg zulle we maar zeggen heh! :wink:

Maakt niks groetjes;)

Ik neem aan dat je met chello met hetzelfde prob. zit. Nou ja, dan maar en dag uppen :wink: If you know what i mean.

Man wat is het verdomde vroeg zeg, kan niet maffen dus ga maar computeren… Zie er nu ongeveer zo uit : :eek:

Heb maar 1.30 uur geslapen… pfoeff