UpLink

Iemand al het spel Uplink gespeeld ?

http://www.uplink.co.uk

Ik was er redelijk ver mee (10e in de lijst met hackers) en
na de tig triljoenste hack heb ik bij een bank een rekening geopend en al het geld van 2 overige rekeninghouders naar mijn rekening geschreven…

en toen opeens … FLOEP … “You are detected”

spel over en uit … 635000 punten en dat was’t :slight_smile:

Ik heb er weinig behoefte aan om heeeeelemaal overnieuw beginnen (hardware upgraden , proxy bypasses kopen , etc etc).

Maar ik kan je wel aanraden zo snel mogelijk een 200 Mhz cpu en een 10g modem te kopen…

nu maar ergens een trainer vinden , anders moet ik echt helemaal overnieuw beginnen …

ik heb nog geprobeerd op een ander account mijn oude account weer open te hacken, maar helaas… uplink zelf heeft het net ietsje te goed beveiligd :slight_smile:

Ziet er wel cool uit!

Nee ik heb het nog niet gespeelt…

Originally posted by Mr. Belvedere

Maar ik kan je wel aanraden zo snel mogelijk een 200 Mhz cpu en een 10g modem te kopen…

ach wie heeft er nou geen 10g modem :confused:

Ik heb de gamewizard gedownload en binnen een minuutje zit ik nu op de 10 miljoen credits en heb alle software / hardware en upgrades…

dat scheelt wat tijd :slight_smile:

He belvedere ben ik ook wel in geintereseerd, speel het spel wel eens.

Originally posted by Stranger_Style
He belvedere ben ik ook wel in geintereseerd, speel het spel wel eens.

http://www.gw32.de/english.html

de registratie is te halen op www.cracks.am

Werkt best aardig , een miljoen credits te hebben :slight_smile:

I thank you

Wil je het spel een beetje snel spelen , dan ga naar de Internic link in het spel , klik alle links aan. Gebruik dan alleen maar public access servers naar je target toe (je hebt er dan zo’n 60 van)
en dan wordt het tracen al een stuk moeilijker (als je alle bypasses en zo hebt aangezet).

alleen de link naar de social security sites zijn dan wat sneller.

mocht je toch bijna gepakt worden , vernietig dan je gateway (als je die optie er op hebt), log opnieuw in en hack de criminal record database om jezelf weer een schone lei te geven…

Toch een redelijk verslavend spelletje … :slight_smile:

ik ben nu eindelijk bij de grote missies (ARC/Andromeda tegen Arunmor) en ben de “goede” (althans dat denk ik) weg ingeslagen.

Vraagt de opdrachtgever of ik hem zelf wil hacken , dan krijgen ze tenminste meer budget van de regering. Ondertussen zit continu de FBI op m’n hielen … heeft me al 3 gateways gekost…

de geheime missies heb ik proberen te spelen, maar dan loop het spel op een gegeven moment vast (wargames en zo)

hallo, kan iemand mij uitleggen hoe je aan het spel komt en hoe je het hackt met gamewizard?
mvg, Robin

Hai en welkom hier alvast namens mij,

Ik denk dat je op google al een hele hoop kunt vinden gezien de leeftijd van de post waar je op reageert…

17-01-2002 03:48.

en nu je hier toch bent lees ff de regelsvan dit forum. Alvast bedankt en have fun hier. Enne als je een echte vraag het of een antwoord op een probleem dan horen wij het wel lol.

mzzl Dúnedain

Die link in de eerste post werkt nog steeds prima hoor.