UPC is winnaar in slechte service

vbimport

Heb dit meerdere keren zelf ondervonden, kan ondertussen het "pauze" muziekje wel dromen, melodietje van Andre Rieu ofzoiets, waarbij je al na 10 minuten wilt ophangen, pure taktiek van chello natuurlijk :wink:

http://www.webwereld.nl/nieuws/11336.phtml

Standaard word op het begin gevraagd om je postcode in te toetsen, ze wilde me niet verder helpen toen ik weigerde om dit te herhalen toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, terwijl ik toch echt me postcode had ingevoerd, niet vreemd hoor, chello kennende :slight_smile:

Al die wachtlijnen zijn kut man! Wanadoo is net zow. 45 mins wachten is geen uitzondering. En moet je voor de grap is Centraal Beheer bellen! Plan maar niks dan voor het komende uur want wachten is wat je gaat doen! :frowning:

ik heb er eigelijk nooit echt last van -0- max 5 min nou dat moet net kunnen

Ik bel nooit naar helpdesks, die lui hebben toch nergens verstand van…

Tis alleen leuk (of beter gezegd: was, het kan nu niet meer) om 's nachts de @home helpdesk te bellen en ze dan de een of andere achterlijke vraag te stellen… :wink:

Originally posted by Dee-ehn
Ik bel nooit naar helpdesks, die lui hebben toch nergens verstand van…

Same here, maar voor de mensen die niets van computers kennen is het wel minder. Minuten laten wachten op van die dure lijnen. Je merkt duidelijk dat het crisis is in de IT-sector, ze moeten hun geld toch ergens halen.

Maar het zijn niet alleen helpdesks die er niets van kennen. Tegenwoordig vind je overal computerwinkels, zelfs met mensen die er niets van kennen. Als ik een pc laat maken, wil ik niet dat ie geformateerd wordt, dat kan ik zelf ook wel. Nu heb ik iemand die er keiveel van kent en goede service levert. Zo moesten ze allemaal zijn!