Unreal Tournament is de moeite waard!

vbimport

aangezien het plaatje 224kb is zal ik het voor de modemers onder ons als link posten

http://www.planetunreal.com/images/photo/big/foxywallpaper.jpg

Wow, die heb ik bij CounterStrike nog niet zien lopen :smiley:

Plaatje had ik al lang :), maar idd zeer de moeite waard om te posten, dont get me wrong!. Die meid loopt alleen zoooo bjoetiful rond in UT op de PS2. Op de PC was ze nog niet zo…ehm…gedetailleerd. Ik vind sowieso dat die headshots van characters veel stoerder is op de PS2. Zo hadden ze ze ook voor de PC moeten maken.

Sweeet :slight_smile:

lol, kende ik al wel een tijdje maja :wink:

Och wel aardig he? :smiley:

niet dat ik dat soort games speel (vind er niet veel aan) maarja… het maakt het natuurlijk voor veel mannen een stuk intressanter zo’n spel te spelen…

Sja hopen dat ze voor de pc in UT2 ook zoveel aand8 aan de hoofies gaan geven! :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Sja hopen dat ze voor de pc in UT2 ook zoveel aand8 aan de hoofies gaan geven! :smiley:

Je hebt echt alleen maar naar het HOOFD gekeken ? :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Je hebt echt alleen maar naar het HOOFD gekeken ? :slight_smile: [/B]

lol uhhh yup…heet nie voor nix HEAD(less) :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

lol uhhh yup…heet nie voor nix HEAD(less) :stuck_out_tongue: [/B]

Head … giving or taking ?

zo speciaal vind ik deze eerlijk gezegd toch niet hoor…

UT rulez :slight_smile:
mar k’ben het een beetje beu
word tijd dat UT2 eraankomt :smiley:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Head … giving or taking ?

[/B]

just HeadLesS ok! :wink:

Originally posted by CyBeRbART
UT rulez :slight_smile:
mar k’ben het een beetje beu
word tijd dat UT2 eraankomt :smiley:

yup…alleen moeten we der helaas nog ff op w8en…

Unreal II is scheduled for release in the first quarter of 2002.

blijkbaar zijn de graphics veel beter geworden dan in het begin heb ff gezocht achter UT2 en het beloofd. Dat is misschien een spel dat je origineel zou kopen

weer ff een misverstand uit de wereld helpen. Zoals -=HeadLesS=- al quotte, het is ‘Unreal 2’ en niet Unreal Tournament 2. Unreal Tournament was eigenlijk gewoon een opgepoetste originele Unreal, en dan alleen op multiplayer gericht. Unreal 2 is dus gewoon weer geconcentreerdop Single Player spel. Met natuurlijk wel alle stoere multiplayer shit eraan, net als de originele Unreal ook al had. En nu maar hopen dat Unreal2 minimaal net zo mooi wordt als het originele Unreal, want dat was werkelijk om je fikken bij af te likken.