Unlocken postbank GSM

vbimport

Heeft iemand zijn Postbank Siemens M35 I al unlocked.?
Het gaat hier om firmware versie 18 terwijl mijn unlock progje maar tot versie 10 gaat.

ik heb niet zo’n telefoon en hem dus ook niet geunlockt, maar voor die proggies kan je het best naar mobile.box.sk gaan > daar staan er een hoop! :slight_smile:

Als iemand dat kan… heb er 3 liggen om te unlocken… :stuck_out_tongue:

Er zijn er zo’n 500.000 verspreid dus ik denk dat deze post veel vieuws zal krijgen.
mobile.box.sk is inderdaad een leuke site maar firmware versie 18 staat er nog niet bij.:mad:

daar heb je toch ook een datakabel voor nodig? Hoe kan je daar dan aan komen?
Ik heb er namelijk ook nog een om te unlocken :smiley:

Die foontjes kan je toch bij iedere boere lul op de markt laten unlocken! Das echt geen probleem hoor!

Ja inderdaad daar heb je zo’n kabel voor nodig. Op internet zijn er maar zat die die verkopen voor 35 piek ofzo.

En ja w.s. kan ik die op de hoek van de straat laten unlocken.

Maar ik heb dus al zo’n kabel. En ik wil net als bij mijn C35i dit zelf doen, om de simpele reden dat ik daar geen 35 piek voor ga betalen.
Dat is het zelfde als je voor 100 piek je Sony D8 DV-in laat enabele terwijl met wat software van het net + een kabeltje solderen van 7,50 je dit op 5 min zelf doet.

je hebt gelijk over die 35.- maar ik durf het risico niet te nemen dat ik me telefoontje vern**k!
dan betaal ik liever (in mijn geval) 50.- zodat als je telefoontje kapot is, de unlocker verantwoordelijk is!

Originally posted by -=HeadLesS=-
Die foontjes kan je toch bij iedere boere lul op de markt laten unlocken! Das echt geen probleem hoor!

Welke markt en welke boerenlul? Van die laatste hebben we er hier in Twente genoeg :slight_smile:

Hier staan wel siemens x35 unlockers maar of de jouwe erbij zit weet ik niet.

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Welke markt en welke boerenlul? Van die laatste hebben we er hier in Twente genoeg :slight_smile: [/B]

Bijvoorbeeld hier in utrecht op de markt…voor een geeltje heb je je foon unlocked en wel…ter plekke! :cool:
nu heb ik er verder geen ervaring mee omdat ik altijd duurdere telefoons heb gehad die dus standaard unlocked waren!!! :cool:

Hier http://gsm-unlock.pagina.nl/ kun je zien of er een unlock service bij jou in de buurt zit.

MAAR IK WIL HET ZELF DOEN !!!:frowning:

Ik vraag me af of ze je inderdaad schadeloos stellen als het fout gaat bij die jongens. (m/v)

Originally posted by C@rlo
[B]Hier http://gsm-unlock.pagina.nl/ kun je zien of er een unlock service bij jou in de buurt zit.

MAAR IK WIL HET ZELF DOEN !!!:frowning:

Ik vraag me af of ze je inderdaad schadeloos stellen als het fout gaat bij die jongens. (m/v) [/B]

vast niet, maar als jezelf nie weet hoe het moet kan je altijd nog beter naar zon ventje gaan die zijn leven heeft toegewijdt aan het unlocken van foontjes! :wink: :stuck_out_tongue:

ik heb um niet :mad:
mijn broer wel, dus ik ben wel geïnterresseerd :slight_smile:

Helemaal mee eens want je moet in het postbank verhaal inderdaad wel letten op firmeware versie 18, en die zie ik dus nog nergens staan. En zeker in het geval van de D8 cameras van Sony kun je flink nat gaan.

Maar als iemand hoort dat iemand zijn Postbank M35 vrij heeft vraag dan hoe ze dat hebben gedaan.

Kik hier nou http://www.gr8price.nl/cgi-bin/store/commerce.cgi?product=postbank

Het kan dus al wel …nu nog gratis (als je al een kabel heb).

aha dat scheelt weer :slight_smile: Ik kan mijn foon wel in Enschede laten unlocken dus dat ga ik dan maar eens een keer doen en dan doe ik mooi een simkaart van KPN er in want dan heb ik in ieder geval nog overal bereik :smiley: want dan heb je noooooit met Telfort :frowning:

Goed nieuws

Ik heb de software al gevonden op http://www.gsmfreaks.nl/ kweet alleen nog niet hoe ik dit moet gebruiken. Toestel moet in een soort software update stand staan :confused: :confused:

iemand al eens wat van gehoord ? (kan het in het boekje zo snel nog niet vinden)

En zo moet het dus

When it reports: “Trying to connect to mobile with Egold-Boot-Strap-Loader”, turn ON the phone. Then the phone begins to flash, the screen will blink a few times, and your phone is unlocked!!

Werkt perfect…Geen dank !:wink:

Originally posted by C@rlo
[B]En zo moet het dus

When it reports: “Trying to connect to mobile with Egold-Boot-Strap-Loader”, turn ON the phone. Then the phone begins to flash, the screen will blink a few times, and your phone is unlocked!!

Werkt perfect…Geen dank !:wink: [/B]

en de Egold-Boot-Strap-Loader is dan de…datakabel?