Uitleg fxp boards vraagje

vbimport

-------------------------->OrIgInAl PoStEd by: Da_Taxman<-------------
Als jij te lui bent om de zoekfunctie te gebruiken…
Jij stelt een vraag en JIJ wilt graag een antwoord, dan lijkt het me geen goed idee om op deze manier mensen tegen je in het harnas te jagen

Dit is een veel besproken onderwerp in de diverse fora van CD Freaks. Het is gewoon irritant als er iedere keer dezelfde vraag gesteld wordt. Mensen lijken steeds meer te doen voor ze zelf gaan denken. De vraag is snel gesteld en er moet vaak ook snel een antwoord op komen anders gaan ze daar weer over zeuren. Als er dan mensen zijn die je wijzen op de zoekfunctie binnen dit forum (omdat je daar nu eenmaal meer informatie kunt achterhalen) dan ga je ze afkafferen…

Dat je in eerste instantie vergeet de zoekfunctie te gebruiken kan ik je nog vergeven, maar dat je dan met een opmerking komt van ‘So what als die vraag al eerder gesteld is, IK stel em nu en IK wil daar een antwoord op’ dan kun je wat mij betreft ergens anders gaan zoeken.

Ik geef een zoekopdracht op ‘FXP boards’ en kom onder andere met de volgende resultaten:
FXP
FTP, FXP, HTTP boards
I need to find a FXP board
FTP en FXP boards
Bekendste FXP boards

Dit zijn slechts enkele resultaten die je zelf ook had kunnen vinden als je maar ook enigszins de moeite had genomen om de zoekfunctie te gebruiken.

Ik sluit deze!

tja ik had bij altavista.com een zoek opdracht gegeven maar alleen fxp ingetypd dus ja dan komt er geen klote haha mijn fout vandaar dus…

Originally posted by Pyromaniac
Ik heb geen idee eigenlijk, waar staat fxp eigenlijk voor?

FXP stands for File eXchange Protocol and it let’s you copy files from one FTP-server to another using a FXP-client

Dit verhaal had je ook via pm kunnen doen, crackerrw