UBBv60Gold Probleem met F2S

vbimport

ik krijg met de Ultimate Bulletin Board 6.0 G. als ik alles pfect hebt geinstallerd en alles ben bij aan het werken via de cp.cgi dit bericht als ik de forum secties (Forum Settings links bovenin) wil instellen (xxxx heb ik er ff bijgedaan omdat ik graag deze account niet aan elke kant bestormd wil hebben)

Content-type: text/html
Software error:
Can’t modify subtraction in local at /web/sites/170/xxxxx/www.xxxxxxxxxxxx.f2s.com/cgi-bin/cp_forums.cgi line 192, near “);” BEGIN not safe after errors–compilation aborted at /web/sites/170/xxxxx/www.xxxxxxxxxxxx.f2s.com/cgi-bin/cp_forums.cgi line 916.
For help, please send mail to the webmaster (webmaster@xxxxxxxxx.f2s.com), giving this error message and the time and date of the error. Content-type: text/html

Software error:
[Thu Jun 21 18:36:10 2001] cp.cgi: Can’t modify subtraction in local at /web/sites/170/xxxxx/www.xxxxxxxxxxxx.f2s.com/cgi-bin/cp_forums.cgi line 192, near “);” [Thu Jun 21 18:36:10 2001] cp.cgi: BEGIN not safe after errors–compilation aborted at /web/sites/170/xxxxx/www.xxxxxxxxxxxx.f2s.com/cgi-bin/cp_forums.cgi line 916.
For help, please send mail to the webmaster (webmaster@xxxxxxxxx.f2s.com), giving this error message and the time and date of the error.

wie herkent dit probleem en zou mij kunnen helpen ?