TWL 63 2 cd cover?

vbimport

De laatste keer dat ik op zoek was naar een cover voor een Twilight 2 cd kreeg ik er flink van langs.
De covers waren toen al op een aantal plaatsen te downloaden. Maar nu kan ik ze echt niet vinden.
Iemand ze al tegen gekomen?

Hij staat op baldyman’s place alleen die heeft op het moment zijn data transfer exceeded dus over een weekje of 2 nog eens kijken.

Originally posted by Sorcerer
Hij staat op baldyman’s place alleen die heeft op het moment zijn data transfer exceeded dus over een weekje of 2 nog eens kijken.

Das mooi pet want zijn covers zijn subliem van kwaliteit.
Ik had ze echter graag voor vanavond gehad…ergens anders misschien???

ik zeg altijd maar : www.warezcds.nu maar weet nie of ze er op staan :slight_smile:

Ben net ff bij de Baldyman wezen kijken en gevonden!

Front
Back
Front-inlay
Back-inlay
CD1
CD2

Thanks to the Baldyman! :slight_smile:

Originally posted by Wookie
[B]Ben net ff bij de Baldyman wezen kijken en gevonden!

Front
Back
Front-inlay
Back-inlay
CD1
CD2

Thanks to the Baldyman! :slight_smile: [/B]

Ja prima gozer…maar ik ben w.s. weer net te laat want op de URl’s hier boven krijg weer geen thuis @#$^@&#&@*:mad:

Ik heb het ook even nagekeken en ik kan ze ook niet zien…

mmmm, ik heb ze ergens anders gevonden
Maar weet niet of ik hier nou een link mag zetten of niet :frowning:
Dus als het niet mag … admins/mods haal je em maar weg. K ?

http://www.cd-hoesjes.nl/tw.htm

voor het geval dat de bovenstaande link niet mag en verwijderd word cq. al verwijderd is

Front

Back

GrtZZ mrDJ

(Heb er ff linkjes van gemaakt met in het achterhoofd denkend aan mensen met een modem! ;))

Originally posted by C@rlo

Ja prima gozer…maar ik ben w.s. weer net te laat want op de URl’s hier boven krijg weer geen thuis @#$^@&#&@*:mad:

Ze staan nog wel op die server, maar het gaat om een Geocities adres en dan weet je ut wel! :frowning:

Bedankt jongens (m/v), ik wist wel dat ik op jullie kon rekenen.:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: