Twilight?

die hebben er allemaal geen tijd voor helaas…

Originally posted by Bytes4U
die hebben er allemaal geen tijd voor helaas…

Zou je graag willen helpen maar ben nie zo in-to warez cd/DVD’s enzo! :slight_smile: Misschien Carlo serieuze kandidaat!? (kon ut nie laten…flauw!)

Hmm… wist dat de vraag al is gesteld was en heb em gevonden via de search, maar helaas is Bytes4U genuked door die tering Pirates! :frowning:

Heeft iemand de patch?! Ik schijn em nm nodig te hebben om onder XP die oudere DVD’s te kunnen playen! Of is er een speciale patch voor XP?

In elk geval zou ik em graag ontvangen!

Bvd. :slight_smile:

Originally posted by Bytes4U
Ik zoek betrouwbaar iemand die veel verstand heeft van WareZ CDz/DVDz die elke keer nieuwe releases van Onyx,Twilight ne Crazy Bytes Kunnen posten

Je kan misschien eens aan baldyman vragen of aan larek. Dit zijn 2superbetrouwbare personen betrefd dit

Originally posted by RaSta
[B]

Je kan misschien eens aan baldyman vragen of aan larek. Dit zijn 2superbetrouwbare personen betrefd dit [/B]

Maar de vraag of de betreffende persoon daar nog in geïnteresseerd is; aangezien hij dit op 29-05-2001 16:09 poste! :wink:

Maar iemand die die patch heeft?!

Originally posted by Djkicksass
Ik zoek de patch om het menu in windows 2000 te kunnen draaien… weet iemand waar ik die kan vinden?? De naam is volgens mij tlw2000.rar!

bestaat twilight nog? amazing :slight_smile:

hoeveelste nummer zitte ze nu? nog altijd zo een gefuck met die menus zie’k =)