Twilight sux asssssssssssssssss

vbimport

t wordt gewoon tijd dat die tyfus twilight crew dr mee gaat kappen,want als ze godverdomme nietns die dvd op de markt kunnen krijgen na n hoop tamatam,dat zegt wel iets over de profesionaliteit van die gasten,maar niet heus…
blade rulezzzzzzzz
crazy bites rulezzzzzz
maxx rulezzzzzzz

twilight,tijd om op te tieven!

net zeker je eerste twilight gekocht knulletje en nie tevreden…damn…beetje oordelen…

baio…jij optieften…

grtz

^HomeY^

[This message has been edited by ^HomeY^ (edited 04 July 2000).]

Als je nu al eens zou leren gebruik te maken van de smilies dan kun je tenminste eens wat meer op je taalgebruik letten!

Ik heb liever full versions in plaats van ripz. Als ze nou eens een DVD konden uitbrengen met een capaciteit van 10 Gb, dan loop ik pas warm zo’n release te kopen.
Ik heb ook een stuk of wat Twilights liggen, maar het ene spel doet het wel het ander weer niet, ik wil gewoon kwaliteit >>>> full versions. Zo ik heb m’n woordje gedaan.

Greetz,

Enigmastar

Daar ben ik het helemaal mee eens Enigmastar. Ik koop die TL alleen om te kijken wat er voor spellen opstaan en als er dan echt een spel opstaat wat ik leuk vind, dan kopieer ik die wel in de full versie met CloneCD…

Tl sux dus wel, maar ik vind niet zo erg als Tha King dat vind. Hé als je ze niet leuk vind, dan koop je ze toch niet?

<A HREF=“http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=80018087” TARGET=_blank> </A>GR33TS, G@M3FR3@K<A HREF=“http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=80018087” TARGET=_blank> </A>

groot gelijk gamefreak.

Ik koop TL om de programma’s…ik heb toch geen tijd voor spelen. en van tijd tot tijd neem ik enkele tl’s mee naar mijn neefjes/nichtjes en installeer ik een paar spelletjes voor hen…die vinden dat geweldig.

Toch hoop ik dat ze binnenkort voornamelijk nog full games op hun DVD’s gaan zetten…Dan zou ik misschien toch af en toe nog eens een spel spelen…

Twilight Rulez!!!

Wie al enkele jaren twilight volgt weet dat er met Crazy bytes altijd problemen waren! Terwijl twilight gewoon af en toe een bug had in één of twee spelen. (Ik moet wel toegeven dat CrazyBytes er sterk op vooruit gegaan is!)

De enige reden waarom ik TL haal zijn de apps. Hoef ik geen backups meer te bakken

De games die ik geinig vind regel ik een ISO van

nee hoor knulletje,ik heb er exact 45 liggen dus dat zit wel goed

dus optieften jij homey homo

twilight heeft zn beste tijd gehad
step aside twilight…

Nou ik heb er 48 liggen en om nou te zeggen dat ze moeten optieven voordat ik er 50 heb…NEE, ik had die DVD besteld maar ja…dat wordt ook niks meer…

Zijn er nog goeie vervangingen voor TL zodat ik na TL50 over kan stappen

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Tha King:

dus optieften jij homey homo
<HR></BLOCKQUOTE>

origineel dude…sies of mattel…closen die topic maar…als ze dit soort pathetic figuurtjes toe gaan laten op een forum en een mening denken te hebben omdat ze toevallig pappie’s brander af en toe mogen lenen…then i’m outta here…

ik sluit me aan bij ^HomeY^

^HomeY^ roels!!!