Twilight op DVD?! Is da wa?

vbimport

Iedereen hefft het vast al wel gehoord! Twilight zal in de toekomst alleen nog maar op dvd verschijnen! Heeft iemand al een idee hoe "we" dit met copieren gaan doen?

Enne, volgens mij kunnen ze dit niet doorzetten, dan raken ze heel veel klanten kwijt denk ik, ik bedoel (bijna) iedereen die twilights koopt, koopt of gelijk al een copie of copiert ze als een gek, veel mensen (zoals ik) kopen ze zelfs alleen maar okm te verkopen! Niet dan???

"effe stom idee: BOYCOTTEN die dvd!!!!"

Binnenkort worden die DVD burners ook wel goedkoper en gaat iedereen die TL wel weer kopieren. Tot die tijd zul je denk ik toch gewoon die TL moeten kopen…

Ik hoop wel dat die cd’s van betere kwaliteit zijn dan die gewone cd’s. Want wat als je dus rond de 150 piek neertelt en die spellen werken niet goed.

Ik kan ze zelfs dan gekopieerd vast krijgen, zodat je ze kan lezen in elke dvd speler

wat loopt iedereen nu te zeiken over blabla ik kan geen DVD kopieren, nou dan koop je toch eens een keer ECHTE! in plaats van copys…ze zijn het geld waar, niet dan ?

(denk eens na…misschien is dit wel een van de redenen van de TL-Crew om JUIST! op DVD over te gaan, denk je niet?)

Greetz

SX
www.warezmaffia.cx

waarom verkoop je dan zelf copien sx ?

Zodra iedereen TL DVD gaat afnemen, hebben al een hele hoop mensen zo’n DVD brander… So, there’s nothing new…

welke zouden jullie kopen, ik heb er nog geen, hij moet wel flashable zijn!

bestel dan 10 stuks per keer en vraag 300fr meer per kopie zo heb je ook nog wat winst.
en ge moet ze niet meer kopieren.
hopelijk komt die dvd erdoor, het bestaat al een paar jaar, maar ge vind norgens dvd’s,buiten een paar films dat ik toch op vhs liggen heb.

Ideetje voor Twilight Crew: ISO’s op een DVD ! :slight_smile:

TL-crew brengt toch 2 versies uit, maar de DVD versie trekt mij toch meer. Kijk, nu heb je volledig uitgekleedde games (die soms niet werken). Op DVD heb je de volledige games! Meer waar voor je geld dus…Lees anders eens de info op www.twilight-cd.com .