Twilight News

vbimport

Van de baldyman site:

Ok, let me add something to the Tl DVD 50 soap. Twilightcrew is made out of 2 nationalities (figure yourself out which…) One side pushed the DVD 50 through without discussing it with the other part. The result of this is that the group is split in two and it seems that there is NO chance at peace! They kicked each other out. One side will continue to make the DVD and the other side will continue making the CD.

The content of the CD will change. The name Twilight will remain but the CD will have NOTHING to do with the DVD anymore. DVD 50 sux but it WAS made by the original crew!!

Thing is, it wasn’t ready for distribution at all, it was still beta… But as I said earlier, one part decided to release it without consulting the other part. Chances are big that the (two) groups(s) will release Twilight 59 DVD and CD together but from then on roads will part… Well, I hope this will clear things up a bit.

onzin

onzin

Onzin? Jullie roepen dit erg makkelijk, als jullie meer weten over hoe het zit laat het ons dan allemaal even weten…

Ik heb het neergezet zoals Larek het me vertelde en hoewel hij regelmatig neergesabeld wordt krijgt hij toch vaak achteraf zijn gelijk… Als het echt niet waar is, nou dan sla ik toch gewoon een flater. Gebeurt ons allemaal wel eens niet dan?

Leuke covers hebben ze trouwens gebruikt voor die DVD50… :wink:

hmm…ziet er toch naar uit dat je gelijk hebt
Alleen het klinkt net een sprookje… :slight_smile:

Ohh nu zie ik het, Larek heeft het verteld. Toch geloof ik het :slight_smile:

Hmm, ik lees net op het dealerforum dat ik toch blijkbaar niet de enige ben met dit verhaal.
DVDEurope komt met hetzelfde verhaal alleen nu met (leden)aantallen… Ok, hij zou het van mijn site kunnen hebben gehaald maar waarom zou hij. Als dealer is hij er toch absoluut niet bij gebaat om onzin te vertellen toch? Kost hem alleen maar klanten denk ik.
Maar goed, de tijd zal het leren. We zien het wel.
Nog 1 dingetje: als het verhaal klopt zal dit er hoop ik alleen maar voor zorgen dat de inhoud van de cd-versie weer kwalitatief toppie wordt i.p.v. leftover-bagger zoals die nu (te vaak) is…

Originally posted by The_Baldyman
Hmm, ik lees net op het dealerforum dat ik toch blijkbaar niet de enige ben met dit verhaal.
DVDEurope komt met hetzelfde verhaal alleen nu met (leden)aantallen

misschien omdat ze allebei naar dezelfde onzin verkondiger luisteren? :slight_smile:

2 aparte groepen die dan toch weer hetzelfde uitgeven en dezelfde naam gebruiken en ook dezelfde hoesjes en de “gewone” vermelden ook wat er op de “andere” cd extra staat :confused: :confused:
Wie het nog weet mag het me laten weten…

het nieuws is me bevestigd uit goede bron, die ik niet prijs geef

tl crew is in 2

Is dat nu goed of slecht nieuws…

zullen we moeten afw8

tot bij de 1 volgende release

Heb ik dit een jaar of 2 geleden al eens niet eerder gehoord? :confused:

hehe… mooi om zo publiciteit te krijgen…

complete BULLSH… !!