Twilight cd listings online

Hoi,

Waar kan ik op internet een goeie index/listing van de twilight cd’s vinden?

het lieft met zoekfunctie

tnx,

remvs

www.warezcds.nu d8 ik

dit is een VEEL BETERE :wink:

greetz

Bytes4U

Originally posted by Bytes4U
[B]dit is een VEEL BETERE :wink:

greetz

Bytes4U
[/B]

Hej is die site van jouw ofnie? Zoja kan je dan ff zorgen dat de naam 12move van die site wordt verwijdert…anders zal ik maatregele motte nemen hehe :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
12move blablabla ik

Wat heb jij dan met 12move? die heb je ook al bij je Profile staan. Werk je daar soms?

[B]

Hej is die site van jouw ofnie? Zoja kan je dan ff zorgen dat de naam 12move van die site wordt verwijdert…anders zal ik maatregele motte nemen hehe :stuck_out_tongue: [/B]

Als je een keer heleder nadenkt dat je al zo weinig doet dan kan je zien dat de maker van die site mentat is… ik heet Bytes4U en ik ben niet de Auteur van dat geweldige programma :slight_smile:

greetz

Bytes4U

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Wat heb jij dan met 12move? die heb je ook al bij je Profile staan. Werk je daar soms? [/B]

ja

[B]

Als je een keer heleder nadenkt dat je al zo weinig doet dan kan je zien dat de maker van die site mentat is… ik heet Bytes4U en ik ben niet de Auteur van dat geweldige programma :slight_smile:

greetz

Bytes4U
[/B]

Joh…iedere mongool kan toch een andere naam op een site zetten als de nick die ie dagelijks gebruikt…heeft nix met nadenken te maken, maar ik weet genoeg!

12move is een knaken site, ook gemaakt door een kaken webprogrammeur :slight_smile:

Zelfde tijd gepost :slight_smile:

Maar head,

welk gedeelte van de site onderhoud jij??

[B]

Joh…iedere mongool kan toch een andere naam op een site zetten als de nick die ie dagelijks gebruikt…heeft nix met nadenken te maken, maar ik weet genoeg! [/B]

en iedere ‘mongool’ zo als je het zo mooi noemt weet hier dat mijn site is gekicked en dat ik geen site meer beheer + dat ik niet meer voor warez doeleinden programmeer… + dat ik niet een 12move server zou gebruiken om me files op te donderen want das alleen maar slechte verbinding… ik gebruik daaar gewoon me A3 hosting voor

greetz

Bytes4U

Originally posted by phrozeman
[B]

Zelfde tijd gepost :slight_smile:

Maar head,

welk gedeelte van de site onderhoud jij?? [/B]

1. wat bedoel je met knaken? negatief of positief? :stuck_out_tongue:
  2. ik ben van de graphics :slight_smile:

[B]

en iedere ‘mongool’ zo als je het zo mooi noemt weet hier dat mijn site is gekicked en dat ik geen site meer beheer + dat ik niet meer voor warez doeleinden programmeer… + dat ik niet een 12move server zou gebruiken om me files op te donderen want das alleen maar slechte verbinding… ik gebruik daaar gewoon me A3 hosting voor

greetz

Bytes4U
[/B]

Lijkt me niet dat iedere mongool dat weet!! Ik ga niet bijjhouden wat iedereen voor zite heeft en waar ie het host!:rolleyes:

en 12move heeft geen slechte verbinding :mad: :cool:

[B]

Lijkt me niet dat iedere mongool dat weet!! Ik ga niet bijjhouden wat iedereen voor zite heeft en waar ie het host!:rolleyes:

en 12move heeft geen slechte verbinding :mad: :cool: [/B]

moet je niet zo druk maken bytes4you heeft nu eenmaal zijn naam gemaakt en vind dat hij er mag van uit gaan dat iedereen weet dat hij niet meer in de warez is maar dat hij meer materialister geworden.

PS bytes4you niets op tegen hoor vind het wel jammer

Originally posted by RaSta
[B]

moet je niet zo druk maken bytes4you heeft nu eenmaal zijn naam gemaakt en vind dat hij er mag van uit gaan dat iedereen weet dat hij niet meer in de warez is maar dat hij meer materialister geworden.

PS bytes4you niets op tegen hoor vind het wel jammer [/B]

whatever…
dat zal dan wel…ik doe nie aan warez dus ik weet van nix :wink: :stuck_out_tongue:

[B]

ik ben van de graphics :slight_smile: [/B]

Hmm… ik zie helemaal geen graphics op 12move.nl! :wink:

[B]

ik ben van de graphics :slight_smile: [/B]

moet woekie gelijk geven er zijn toch zijn spectaculaire graphics:confused:

zucht …te eerste loopt Wookie me beetje te teasen…en ten 2e…waar kijk je dan naar als je de site opent? :confused:

Sja een tekstbased browser geeft ook geen graphics weer heh :rolleyes: :stuck_out_tongue:

[B]zucht …te eerste loopt Wookie me beetje te teasen…en ten 2e…waar kijk je dan naar als je de site opent? :confused:

Sja een tekstbased browser geeft ook geen graphics weer heh :rolleyes: :stuck_out_tongue: [/B]

ACSII ART?! :wink: Hehe!

Originally posted by Wookie

ACSII ART?! :wink: Hehe!

hehehe zulke sites zouden ze idd moeten maken…gewoon compleet van ASCII-ART…ideetje? Je hebt toch nog paar weken vrij na je vakantie in het lesbiebos? :stuck_out_tongue: