Twilight 49 downloadeble

vbimport

in the newsgroup alt.binaries.dominion.dongles

Voila da is the place to be …

The_MaFd0n

[This message has been edited by MaFd0n (edited 08 July 2000).]

Hoe download ik deze???

Greetz,
RMX

alt.binaries.dominion.dongles
het is DOMINION.dongles dus met een n.

ik heb wel de nieuwsgroep gevonden, maar ook ik heb geen idee hoe je dit moet opslaan, en dan met name met outlook express…

als ik vragen mag een link graag wat kan ik doen met alt.binaries.dominion.dongles
???
is da een FTP of zo ???
of waar is da ergens ???

dit is een newsgroup
adres

zoek newsbin op vul de newsgroupserver in van je provider en leeeeeeeeche maar
tig rarretjes …

wanneer volgt de repost?

Gebruik forté agent , veeeeel handiger dan windoos outlook zever .

Dan selecteer je de messeges die je wilt hebben en rechter muisclick save all attachments en let it role in …

The_MaFd0n

P.S. als je veel wilt weten ga dan naar

[http://how.to/post](http://how.to/post)

ze moesten die nieuwsgroepen verbieden
Waarom zijn er toch lui die het nodig vinden een ISO in 6742354627 duizend stukjes te verdelen??? De kans dat je dan weer eentje mist is dan wel heel erg groot.

Yo wie niet weet wat of hoe, gewoon niet naar zoeken. Voor de gebruikers van die nieuwsgroepen heb ik het volgende te melden. Maak er maar veel reclame voor dan is het straks of morgen gedaan ermee. En de newsservers zullen opnieuw overbelast worden. En dan heeft niemand gene zak aan die newsgroepen. En nog maar te zwijgen van de LAMERS die alleen maar afhalen van nieuwsgroepen en nooit iets posten.
En hoe meer er gepost wordt des te rapper staat de server vol en worden berichten en files zeer rap gewist van de server. Tegen de tijd dat de meesten dit lezen kan bovenvermelde al van de server verdwenen zijn.
Een kleine tip wil ik wel geven. Gebruik en deftig programma. Iets zoals Gravity of Forte agent. Outlook sucks voor deze dingen

Greetz Spike www.tcc-belgium.com

The_MatriX

voorwa verbieden zijde ne dealer ofzo ==> das dan erg hé

voor reposts moet ge nog ff wachten over 1 week doe ik ne repost !

hmmm, zoveel rars

heeft iemand alles al gedowned ervan?

[This message has been edited by Redneck (edited 10 July 2000).]

ja anders zou ik dit niet adverteren he

closen !!!

any chance dat je hem ergens op FTP kan plaatse? of ff sturen dat ik hem rondspreid, usenet fucked altijd up hier bij mij nml

(je bent toch ook bij telenet he? is toch buite limiet dan)