Twilight 43

vbimport

Ik heb alle manieren geprobeerd om de 2e cd van Twilight 43 te kopieren, maar niets lijkt te werken. Ik heb het met CloneCD geprobeerd en met CDRWIN... Ik denk dat het menu van deze TL cd beveiligd is, want bij het branden gaat alles goed, maar als ik hem dan wil opstarten gebeurt er niets.

(Zijn er cracks voor TL?)

Please HELP!
Bedankt!!

gewoon een kopie kopen van 43
die kun je het best kopieren
met cd copier de luxe van adaptec

Hallo Gamefreak_cd_copy,

Kijk maar op deze Url, Http://www.hvoers.myweb.nl klik op linkpagina
en zoek naar Twilight copier programma
(ergens in het midden) dit programma kan alle twilight’s probleemloos copieeren raadpleeg de helpfile ! die op het programma aanwezig is.

Suc6, Hansje.

Ik heb nu ook NERO geprobeerd en WinOnCD, maar ook dat werkt niet!

Ik denk dat of die cd’s niet goed zijn, of die twilight cd zelf is niet goed, hoewel deze wel werkt…

Heeft iemand ervaring met het merk HighData?
(700 MB cd’s van een goedkoop merk)

Zeg manne leert eens werken met CloneCD hé, ik kopieer al twilights vanaf den 21 weliswaar nie met CloneCD maar vanaf dat dit fantastische programma er gekomen is heb ik toch geen problemen meer hoor. Maak gewoon een Image van de CD, maar doe dit bij voorkeur vanuit je CD-Recorder, ik veronderstel wel dat je een Plextor (4x) hebt, anders koop je d’er maar één.
Succes en heb je nog problemen met twilight dan moet je die maar kopen, ge moet die gasten ook af en toe steunen hé of ze gaan failliet!

Hey manneke pis…

Als je iets beter had gekeken, dan had je gezien dat het me inmiddels wel gelukt is om die TL’s te kopieren. Het lag aan die cd’s. Ik heb nu een ander merk gekocht (MMORE) en die werken perfect.

Trouwens, ik gebruik al tijden mijn SONY CRX120 met CloneCD en dat werkt perfect…