Twilight 40

vbimport

cypress je ziet maar wat je doet hou er alleen rekening mee dat alle negatieve verhalen die je op je board zet direct effect hebben bij andere mensen. je board wordt ook door buma en bsa gelezen , en neem van mij aan dat ze het prachtig vinden ....
twilight gaat door tl two is gestopt en komt met een 4cd pack , ik zal ophouden met posten in je board , zoek jij in ieder geval nieuwe bronnen voor je 'nieuws' want dit lijkt nergens op.....
en info over invallen e'd ? neem gewoon een abonnement op 'brein' dat weet je precies welke invallen er zijn geweest wat er in beslag genomen is waar en wanneer.
de eigenaar van een videotheek in H kan je er alles over vertellen...
verder ben ik duidelijk niet anti cd freaks nooit geweest en dat zal ik niet worden ook.

Ten eerste mail je verhaal gewoon naar mii toe next time.

Logisch da de verhalen die door iedereen worden neergezet (ongeacht welke site dan ook) een invloed hebben.
En ja ik en de rest weet dat buma dit lees.
Ja ik heb een abbonement op Brein. Ik mag mezelfs een opsporings ambtenaar van de buma/sterma noemen en krijg dus aardig wat informatie van hun zelf…

Ik ken 2 compu zaken waar ook al een aantal invallen zijn geweest, ik heb al eens een politie bus voor mij huis zien staan en dan kan ik je vertellen dat je je rot schrikt, het was gelukkig niet voor mij maar toch…

Ik zeg ook niet dat je anti cdfreaks bent, en een videotheek in H zegt mij niet erg veel op het moment…

Mzzl

CyPrEs$

• CDFREAKS CREW MEMBER *