Twilght 56 copy mogelijk oppassen!

vbimport

Twilight 56 gekopieerd , met Clone cd , later Aladin gespeeld . Gevolg : op al mijn partities alle files in de
root gewist , niet de mappen , aleen menu95.exe op een partitie in de root niet (verdacht !). Ik kon niet thuisbrengen waarom .
Windows Me werkte al langer slecht (muis) , waarna ik de boel hersteld heb .
Daarna nogmaals dezelfde bewerkingen gedaan , WEER hetzelfde resultaat ! Zou dit aan Twilight liggen ?
Iemand anders hetzelfde probleem ? (hopelijk niet)

Ad

Je kan eens met een ander programma proberen om de cd te kopieren zoals nero of cdrwin .

ps: WIN ME sux da is de slechtste versie van windows die ik ooit heb gezien, ik vind win 3.11 zelfs beter !!!

MaFd0n

smijt winME der al ten eerste ff af want die zuigt:D
ten tweede :
kopieer TLs steeds met cdrwin lukt altijd perfect de laatste tijd:)
error recovery op IGNORE image maken + burnen
en installeer win98SE maar ff:)

Copieren is het probleem niet . Ik ben bang dat er een of andere beveiliging (virus) op zit .
Het gebeurde de 2e keer nadat ik probeerde te spelen zonder
de registry update gebruikt te hebben .
Maar zo te zien heeft niemand dezelfde problemen , zodat het
gelukkig alleen bij mij gebeurd is .

Ad

[OFF TOPIC]
Iedereen zit altijd te klagen over ME maar ik vind het tot nu toe de beste versie… Op 2000/NT na dan. Als ik ME installeer dan is de meeste hardware al goed gedetecteerd en geïnstalleerd terwijl dit met 98SE wel anders was. Verder heeft het os veel handige opties die ik bij de voorgaande versies miste zoals “Openen met…” met rechtermuisknop. Bij 98SE kan dit alleen als ook de SHIFT toets wordt gebruikt. Ook de standaard pics viewer is erg handig.

En zo zijn er nog wel een paar.
[/OFF TOPIC]

Just my 2 cents…

Het is of topic , maar fff voor de volledigheid . Me werkt goed ALS hij werkt , belangrijk is ook om diverse onderdelen (o.a systemrestore )uit te schakelen . Ik moet soms 3x opstarten om de muis werkend te krijgen ! En dan van de 4x werkt de muis 3x niet goed . Heb al van alles geprobeerd niets werkt en daarom ga ik waarschijnlijk terug naar 98se . Ik heb ze alle 2 op de computer ( systemcommander ) dus kies ik de beste op dat moment .

Ad

ME does his job at least for me
mayby you have to ask it nice

:slight_smile:

oeps sorry verkeerde taal