Twee-weg Internet toegang via Satelliet

vbimport

Ik zou mij graag zo’n satteliet willen aankopen maar de prijzen zijn nogal hoog.100000BEF of 5000 gulden!!
Waar kan ik ergens een goedkopere sateliet halen en is het waar dat je er onbeperkt kunt downloaden?

THANKS

QUIS EVADET

Satelliet internet is volgens mij wel onbeperkt, maar het downloaden gebeurt niet direct. De gegevens worden opgespaard en dan ineens een heleboel tegelijk gedownload tegen hoge snelheden…

Niet erg ideaal voor FXP als ik het goed begrepen heb…
Ik zou even zoeken in dit forum voor links en dergelijke, is wel een paar keer behandeld.

Full duplex satelliet weet ik zo ook niet waar je die goedkoper kunt krijgen…

ik d8 dat je al een pakketje had (schotel + pci-kaartje) voor 1000 pieken hoor! in de NL tenminste wel! :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
ik d8 dat je al een pakketje had (schotel + pci-kaartje) voor 1000 pieken hoor! in de NL tenminste wel! :smiley:

Dat is dan half duplex schotel dan denk ik…downloaden per satelliet en uploaden via telefoonlijn.

Full duplex schotel kun je ook gebruiken voor uploaden, die zal stukken duurder zijn…

ahaa…I get it…sja dan adverteren ze turk altijd met een half-duplex omdat zo’n bedrag (5 ruggetjes) de mensen denk wel afschrikt…:wink:

Je kan beter zorgen dat je ergens gaat wonen waar al snel Inet is. Dus ADSL of kabel ofzo! Of zorgen dat je baas snel Inet heeft! :wink: