Twee verschillende windows installeren

vbimport

ik heb een multiboot moederbord met 4 partities warvan 2 met win98 ik wil de 3e uitrusten met w98se maar krijg foutmeldind su198 (eerdere versie van windows ) er is een modificatie nodig in de andere windows versies om dit te omzeilen heb dat gelezen in een computerblad maar ben dat kwijt
WIE help mij uit de brand
:confused:

Originally posted by burnerchief
ik heb een multiboot moederbord

Waarom heb je dan in g**snaam 2 keer windows 98 erop staan.
Je kunt net zo goed helemaal overgaan op W98SE draait toch wel een beetje beter en stabieler dan de gewone 98.
En als je een dualboot wil zou ik een gaan nadenken over win98 SE/2000 of Win98Se/WinME

Greetz Copycat

Originally posted by Copycat
[B]

Waarom heb je dan in g**snaam 2 keer windows 98 erop staan.
Je kunt net zo goed helemaal overgaan op W98SE draait toch wel een beetje beter en stabieler dan de gewone 98.
En als je een dualboot wil zou ik een gaan nadenken over win98 SE/2000 of Win98Se/WinME

Greetz Copycat [/B]

nou ik heb op die andere partities ontzettend !veel software staan en programma’s en gebruik verschillende partities voor verschillende doeleinden b.v spellen /branden /algemeen als je dat allemaal opnieuw moet doen ben je een weekje of twee bezig +/- 50 gig
en ik wil zou langzamer hand gaan upgraden winme moet er ook nog op !

Aha dus je hebt win98 er geen 2 keer opstaan.
In dat geval kun je gewoon upgraden naar W98SE.
Je software zal dan gewwon blijven werken hoor.

Greetz Copycat

En mocht je je Zinloos 98 niet kunnen upgraden , hernoem dan win.com even naar win.old