Tv

klote mn tv is bijna stuk denk ik…het beeld flikkert eerst heel raar en dan komt er gewoon zwart beeld en als ik er dan een ram op geef dan doet ie t weer even en na een half uurtje begint t weer dus weer een ram enz enz valt hier nog iets aan te doen ? cooler erin ehheh? LOL dat zal wel niet, maar ehh het merk valt al te raden het is een klote kut fuck philips k heb m gekregen van mn buren dus kan niet klagen maargoed hehe

iemand een idee ?

Waarschijnlijk contact dat loslaat op de print. Heb ik eens gehad met een ouwe Philips. Breng 'm gewoon naar de electronica hobbyboer op de hoek.

En nie zeuren over mijn werkgever he ? :stuck_out_tongue:

Hmmm, Mr.Belvedere

Jouw baas, is ook mijn baas!!

Waar werk jij, ik bij Semiconductors Nijmegen.

GTZ WijB@ :Z

Bij mij valt het beeld alleen in het begin ff weg, en als ik er dan een mep opgeef doet ie et wel weer.
Maar volgens mij zit een van de draatjes los achterop de beeldbuis, ik heb et namelijk al vaker gehad en toen ik ging kijken wat er aan de hand was bleek dat één van die draadjes wat los hing, een beetje opgespannen en het was over.

thnks for the reply 's allemaal :slight_smile:

posted by: siebeduin

Bij mij valt het beeld alleen in het begin ff weg, en als ik er
dan een mep opgeef doet ie et wel weer.
Maar volgens mij zit een van de draatjes los achterop de beeldbuis, ik heb et namelijk al vaker gehad en toen ik ging kijken wat er aan de hand was bleek dat één van die draadjes wat los hing, een beetje opgespannen en het was over.

thnks ik zal s kijken

Originally posted by WijB@
[B]Hmmm, Mr.Belvedere

Jouw baas, is ook mijn baas!!

Waar werk jij, ik bij Semiconductors Nijmegen.

GTZ WijB@ :Z [/B]

de enige toko die poogt winst te maken … medical systems :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

de enige toko die poogt winst te maken … medical systems :slight_smile: [/B]

medical rules :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

stof kan ook voor vreemde effecten zorgen…

(maar meestal is een los contactje hiervan wel de oorzaak… happy searching!)

Edit:

Ff opmerking: Dee-ehn (ik dus) heeft deze post geplaatst, Carinja (me girl) was nog ingelogd :slight_smile: dus vandaar dattie op deze naam staat…

hmm ik zal m ook s uit stofzuigen thnks for the tip :slight_smile:

Edit:

Sorry voor de edit, wilde op quote klikken maar dat ging mis :slight_smile:

uitblazen met een spuitbus perslucht (niet de blastuitvoering nemen!) of met contactspray kan ook wonderen doen!

Originally posted by Dee-ehn
uitblazen met een spuitbus perslucht (niet de blastuitvoering nemen!) of met contactspray kan ook wonderen doen!

Er zijn spuitbussen die errug koud worden als je ze op de kop houdt (condens vorming op je componenten) dus pas daar mee op. Trouwens wel leuk om je collega’s mee te bevriezen :slight_smile:

ah thnks for the tips :slight_smile: