Tv programma's

vbimport

ik heb al gezien dat er aan aantal mensen naar een bepaalt tv programma kijken. :wink: :cool:
nu is mijn intresse wie nu eigenlijk naar welke het lieftst kijkt ik weet dat de vakantie’s eraan komen dus somige programma’s stoppen of beginnen net ik kijk naar alle 10 de series maar het liefst naar populair.
:stuck_out_tongue: :slight_smile:

ik kijk graag naar die mooie buffy :slight_smile:

buffy begint woensdag weer om 20:30 op net5

Ik kijk naar GTST maar niet omdat ik het leuk vind :0 maar omdat mijn moeder en zusje er naar wil kijken. Soms lopen de rillingen gewoon over mijn rug omdat het zo’n vreselijk programma is. Maar je moet wat hé :smiley:

Knight Rider! Echt wel, dat is een super serie waar ik vroeger al naar kijk… het is trouwens nu bezig bedenk ik me net… snel kijken!

Nast Knight Rider hou ik ook van “The A-Team”, “AirWolf” en “The Dukes Of Hazard”, al die ouwe dus :slight_smile:

the simpsons rulz

Waarom staat er ab-normaal niet tussen???

Vrijdag avond, YORIN !!!

Originally posted by Ab-Normaal
[B]Waarom staat er ab-normaal niet tussen???

Vrijdag avond, YORIN !!! [/B]

Ja dat is ongeveer het enige wat ik wel eens kijk. Verder kijk ik alleen films…

Eigenlijk kijk ik bijna geen TV behalve als ik bij me girl ben dan. Maar ik zie helaas ook niet SouthPark ertussen staan, dat roeleert hevig!! :stuck_out_tongue:

Ik ben zelf ook een trouwe volger van oa The A-team, Airwolf, Knight rider, Dukes of hazzard, Buffy, Angel, The Simpsons, South park, Startrek, Stargate, Friends, Seinfeld etc :slight_smile:

Maareuh in praktijk kijk ik bijna nooit TV dit is allemaal uit een ver verleden… moet toch maar eens een tv naast mijn puter zetten zodat ik alles weer een beetje kan gaan volgen :slight_smile:

nikita, buffy, the a team en the simpsons wist ik ongeveer maar de rest heb ik op de gok gedaan ik wist niet precies wie hoe of wat. :wink: :wink: :smiley: :smiley: :cool: :cool:

Van de lijst kijk ik aleen : Dark Angel.Buffy The Vampire Slayer,Angel.

Buiten de lijst kijk ik X-files(hoewel die steeds slechter worden)
en Star Trek Voyager,en South Park natuurlijk.

nikita, Star Trek (allemaal!:wink: ) South Park, Friends!!..en verderz weet ik zo gauw niets te verzinnen…ow ja en abnormaal en ali G probeer ik ook te kijken. Vroeger keek ik ook THe X-files maar dat is nu erg flauw geworden:(

the x files keek ik vroeger ook altijd naar maar nu bijna nooit meer
net als profiler en millenium maar die 2 komen niet meer

Originally posted by flits
the x files keek ik vroeger ook altijd naar maar nu bijna nooit meer
net als profiler en millenium maar die 2 komen niet meer

Ik kijk nog wel naar de x-files, maar is lang niet zo leuk meer als vroeger.

Kijk nu naar de herhalingen op de BBC, zondag een van de eerste afl. gezien.Toch best wel spannend, ook al had ik hem al gezien.

groeten

Ik kijk veel naar Charmed, Angel, Buffy, Dark Angel en the Immortal. Weet niet waarom, maar vind dit soort series leuk om te kijken.

Originally posted by Ab-Normaal
[B]Waarom staat er ab-normaal niet tussen???

Vrijdag avond, YORIN !!! [/B]

Jonge, jonge wat ben jij een haas zeg. Noem je jezelf abnormaal en je weet niet eens waanneer het komt. HET IS DONDERDAG-AVOND op YORIN. Haas!!

Favoriete tv shows: angel, dark angel, buffy friends en nikita.:stuck_out_tongue:

indeed DONDERDAGavond en dat roeleert vet :slight_smile:
echt wur (waar is Ken08???)

Euh… …ik mis New York Undercover; maandagavond om uurtje of 24.00 :cool: is vet coole serie … …vind ik …

Allemaal ff keertje kijken dus heh.
Verders ALTIJD A-team Airwolf KNIGHTRIDER ==> Kitt where R U ? en dat soort gouwe ouwe gekeken.

Grtz JP.

P.s. de helft van de ab-normaal moppen stonden al in het moppentopic… …staan ze al op de website voordat het begint of is onze appie de echte ab?

Mzl

Waarom staat McGyver er niet bij? Eerst keek ik McGyver dan KnightRider, daarna TFPoBA (The Fresh Prince of Bel Air) daar ben ik maar mee gestopt. McGyver is eigenlijk saai en TFPoBA wordt herhaald. Dus dan maar Mitch Buchanon kijken :slight_smile: ownee niet Mitch maar Michael. Hoe heet die gast eigenlijk in het echt:confused: :wink:

Originally posted by Totibbs
Waarom staat McGyver er niet bij? Eerst keek ik McGyver dan KnightRider, daarna TFPoBA (The Fresh Prince of Bel Air) daar ben ik maar mee gestopt. McGyver is eigenlijk saai en TFPoBA wordt herhaald. Dus dan maar Mitch Buchanon kijken :slight_smile: ownee niet Mitch maar Michael. Hoe heet die gast eigenlijk in het echt:confused: :wink:

die gast heet in het echt david hasselhoff