TV out vraag

vbimport

Ik heb een Geforce 2 GTS 64 drr met tv out
Maar die support niet dualview
dus monitor + tv (op tv out ) tegelijk gaat niet :(:frowning:
Wat is daar een oplossing voor ?

Ik wil niet teveel geld er aan uit geven

Ik wil gewoon PC op TV aansluiten + monitor tegelijk

De GeForce2 Ti/Pro/GTS hebben dezelfde link op h t tp://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce2pro
Kunnen die dat alle 3 niet ??
Enzo een MX kaartje (goedkoper) kan dat wel, pfff :frowning:

pff nu zie ik dit net
h ttp://www.nvidia.com/docs/lo/962/SUPP/linecard.pdf
TWINVIEW support
nu kom ik er helemaal niet aan uit meer :(:(:frowning:
help please :frowning:

Je tv out moet gezien worden als een 2e monitor.

Deze kun je clone maken met je normale vga.

Let wel dat resolutieverschillen (1024x768 op vga , 800x600 op tv) “opgelost” worden door de desktop van de tv wat groter te maken (je desktop van 1024x768 schuift over een 800x600 resolutie).

Welk merk is die kaart ?

Geforce 2 GTS 64 drr met tv out meer weet ik niet
nvidia

ik weet wel hoe dat moet want ik heb een geforce2 mx400 geinstalleerd bij mijne kameraad en dan ging perfect
cloning,miroring, …
Kameraad kan monitor + tv out TEGELIJK zien en ik kan die niet.

Hier zie je mijn systeem

Een kaart met alleen een TV out bestaat dat ?

Ik wil mijn Geforce houden + een andere kaart met TV out.
Zodat ik monitor beeld heb + tv out via andere kaart

Ik heb daarnet naar mijne PC winkel gebeld.
De geforce2 mx400 (86 euro) heeft wel dual view
De geforce3 ook normaal
Er is maar 1 oplossing volgens hun: Mijn GTS kaart eruit en dan die Mx400 (slechter als de mijn) kopen ofwel de Gf3 (235 euro)

Ik heb eens eventjes gespiekt bij de specs.
De GeForce 2 GTS heeft geen twinview , dus het gaat niet werken.

Wel las ik ergens op tweakers dat het met het TvTool programma voor elkaar moet zijn te krijgen.

Een kaart met alleen tv out bestaat ook (Miro tv kaart of zo) , maar daar zou ik niet voor gaan.

Dan liever een klein adaptertje/box om de vga te splitten . 1 aansluiting naar monitor en 1 aansluiting naar tv. Trust heeft zo iets.

Originally posted by Mr. Belvedere
Dan liever een klein adaptertje/box om de vga te splitten . 1 aansluiting naar monitor en 1 aansluiting naar tv. Trust heeft zo iets.

Let op!!! Dat kastje van Thrust levert baggerkwaliteit!!! Niet te vergelijken met de tv-out capaciteiten van een Nvidia kaart!!! NIET KOPEN die rotzooi! Ik heb de duurste variant (250 gld)geprobeerd (die ook 1600*1200 ondersteunt), maar het was echt niks!!! :Z Niet alleen het tv-out gedeelte is poep maar ook op je monitor wordt bagger-kwaliteit weergegeven… :Z

Eigenlijk ben ik ook nog steeds op zoek naar een losse tv-out kaart… Weet iemand van het bestaan hiervan af? Ik heb ze nooit kunnen vinden… (dus ik zoek een kaartje die de agp-bus of pci-bus aftapt en displayed wat daarop weergegeven wordt! Ben dus niet op zoek naar een mpeg-kaart met tv-out want die werkt alleen tijdens het afspelen van mpeg/dvd… dus nooit met divx.)

Ik wou ook divx afspelen via de tv out
Ik heb mij zo’n draadloos apparaatr gekocht (149 euro) voor PC op TV aan te sluiten. Gaat best goed. Heb nu ene mp3 + divx speler.
Divx afspelen via de TV out is toch goed beeld ?
Mijne kameraad doet dat via de Geforce2 mx400 en daar vind ik het prima thans.
Daarmee dat ik mij die kaart ook ga kopen denk ik en mijn GTS eruit gooien.Als ik een spel heb wat er niet goed mee gaat dan zwier ik die er terug in :slight_smile:
Ik ben toch gene echte game freak :slight_smile: Heb nu 0 games op mijn PC staan (buiten de images natuurlijk :slight_smile: )

Originally posted by Upp3rd0G
[B]

Ben dus niet op zoek naar een mpeg-kaart met tv-out want die werkt alleen tijdens het afspelen van mpeg/dvd… dus nooit met divx.) [/B]

oooohhh …werkt dat niet met DIVX???
check dit :http://www.realmagic.com/products/xcard.htm

Hmmm… krijg toch echt gevoel dat dit een dedicated kaart is om diverse videoformaten weer te geven op een tv… ik zoek een kaart die alles kan weergeven op mijn tv wat ik ook op mijn monitor kan weergeven.

Ik heb een geforce 2 mx 400 maar nu krijg ik geen beeld op TV
, dammed

Ik weet hoe ik alles moet instellen want ik heb het al bij mijne kameraad gedaan

Ik denk dat mijn voeding te zwak is (300W)

Originally posted by fordcapri
[B]Ik heb een geforce 2 mx 400 maar nu krijg ik geen beeld op TV
, dammed

Ik weet hoe ik alles moet instellen want ik heb het al bij mijne kameraad gedaan

Ik denk dat mijn voeding te zwak is (300W) [/B]

lijkt me sterk … als je nu de aansluiting al legt naar de tv zonder dat de pc aangaat zal er een soortement van flits op de tv komen als je de pc aandoet. Misschien een verkeerde/kapotte kabel ?

Originally posted by Mr. Belvedere

Wel las ik ergens op tweakers dat het met het TvTool programma voor elkaar moet zijn te krijgen.

inderdaad tvtool werkt met nvidia chipsets heb hier een geforce 256 32MB werken met tvtool leverd weinig tot geen problemen op :slight_smile: ikzou voor tv tool gaan :cool: :cool: