TV Out tooltje gezocht

vbimport

Is er een tooltje waarmee ik kan togglen tussen de TV out en VGA out van mijn GF2MX? Dus dat ik gewoon op een bepaalde toetscombi druk (bv ctrl, alt, shift en t) en dat hij switcht… en weer terug?

Ik moet nu iedere keer 10 minuten klikken voordat ik het zover heb en dat is ook nix…

(ps ik heb TVTool en TVCC2000 al…)

Je kunt in Windows een snelkoppeling maken voor een programma door een toetsencombinatie op te geven.

Ik weet niet of dat ook kan werken met een snelkoppeling naar de betreffende instelling waar je nu zo vaak voor moet klikken.

Originally posted by Dee-ehn
[B]Is er een tooltje waarmee ik kan togglen tussen de TV out en VGA out van mijn GF2MX? Dus dat ik gewoon op een bepaalde toetscombi druk (bv ctrl, alt, shift en t) en dat hij switcht… en weer terug?

Ik moet nu iedere keer 10 minuten klikken voordat ik het zover heb en dat is ook nix…

(ps ik heb TVTool en TVCC2000 al…) [/B]

Das toch al mogelijk met TVtool je kan daar toch mee switchen met een toetsenkombinatie die je wil(was dacht ik default ctrl-F1 en ctrl-F2).

Verders wat je exact bedoelt met die 10 minuten ontgaat me maar ik denk dat je bedoeld dat tvtool er om de 10 minuten mee kapt. Als dat het is dan heb je een versie van tvtool die bedoeld is als demo.

Originally posted by psyduck
[B]

Das toch al mogelijk met TVtool je kan daar toch mee switchen met een toetsenkombinatie die je wil(was dacht ik default ctrl-F1 en ctrl-F2).

Verders wat je exact bedoelt met die 10 minuten ontgaat me maar ik denk dat je bedoeld dat tvtool er om de 10 minuten mee kapt. Als dat het is dan heb je een versie van tvtool die bedoeld is als demo. [/B]

Euh dat bedoelde ik er niet meej, maar die versie heb ik idd. Iemand die een versie heeft die op me kaart werkt (GF2MX nogmaals :)) en gekraakt is?
Ik bedoelde te zeggen dat ik helemaal door de settings van mijn VGA moet lopen voordat ik de TV out aan heb staan :). Die 10 minuten was dus niet meer dan een fictieve waarde!

ahh ik denk dat ik voort doorheb wat je exact bedoelt. I heb iniedergeval als het goed is nogwel ergens een volledige versie liggen. Verder gebruik ik eigenlijk TVtool altijd om over te schakelen naar tvout.

Het makkelijkst lijkt me daarom ook om gewoon een snelkoppeling van tvtool in je taakbalk of bureaublad te maken en dan te starten (stel tvtool zou in dat hij in je systray staat als tvtool runt want dan kun je hem makkelijk uitschakelen) en vervolgens om te schakelen naar tvout door een toetsencombinatie <ctrl-f1>. Terug kun je in feite weer door <ctrl-f2> of via tvtool naar voren te halen uiteraad.

als je het in feite zo instelt moet je nog wel een paar handelingen uithalen maar het gaat alvast een stuk rapper. Je zou ook nog misschien een scriptje of iets dergelijks kunnn maken voor deze paar handelingen en daar dan een snelkoppeling van te maken.

Kan je eventueel die versie van Tvtool eens doormailen ofzo ?? thnx a lot !!

Rua
seanrua@hotmail.com

Sorry kan hem je niet doormailen want ik heb hem zelf nooit gekregen…

Rua hier vind je ook tvtool http://kickme.to/ftv en een stel andere tv out tools.