TV Kaarten

vbimport

Miro PCTV (Pro)

Die heb ik .. en dat zijn prima kaartjes !
Echter, Canal+ decoder-software werkt niet goed met de chipset die erop zit. Maar anyway .. zo boeiend is Canal+ niet met decoder-software. Kun je beter the real thing pakken.

Misschien wil ik een TV kaart kopen. Welke is de beste, en wel eentje waar ik Canal + mee via de gewone kable kan ontvangen. Budget max = fl 250 = 5000 BeF

Ik heb een TV-kaart van Lenco, maar die heeft een conflict met m’n (onboard) sound-card. Elke keer als ik het TV-programma wil starten, reset hij de computer. De soundcard heb ik in het configuratiescherm al uitgesckakeld, maar ik krijg nog wel gewoon geluid. Wat moet ik doen???

Oooh ja … nooit die externe USB PCTV van Miro kopen !!!

Das een erg beroerd apparaatje (USB is niet geschikt hiervoor).

Alles van Miro ( van goedkoop tot zeer prijzig ) naar gelang je eisen en wensen.

En inderdaad zie boven geen USB : doorvoersnelheid is gewoonweg niet groot genoeg NIET DOEN DUS.

gr

Carve

Nu heb ik alleen negatieve adviezen gehoord, ook positieve aanwezig. Miro leek mij wel een goede keus, PCI.

ik heb een Terratec TV kaart, deze was maar 125,-
bij de mediamarkt in Rotterdam…

hij werkt OK…
ook bij Canal +,
huidige probleem van Canal + is nog steeds
geen geluid bij de software matige Decoders
welke op internet de ronde doen…

Hauppauge natuurlijk, is gewoon het merk voor tv kaarten, stukken beter ook dan miro kaarten, want bij miro kaarten zie je streepjes bij hele snelle bewegingen hier heb ik op de hauppauge nog nooit last van gehad, en ik gebruik die kaart toch al ruim 2 jaar…en dan blijf je ook mooi binnen je budget want ze kosten overal rond de 200,-

Is hauppage echt beter dan Miro, ik dacht dat Miro de top in videokaarten was. (Hoewel ik een Matrox G400 32mb drin heb liggen),

Hauppage USB versie werkt ook goed geen enkel probleem met een trage doorvoersnelheid, prima beeld.

MZL

miro is ook top in videokaarten en video-edit kaarten e.d. ik heb alleen een miro tv kaart gezien bij een vriend van mij en die geeft bij snelle bewegingen op het beeld streepjes. hier heb ik op m`n hauppauge geen last van