Tv babes / hunkes

vbimport

wie vinden julie nou de lekkerste :stuck_out_tongue:

Geen van alle!!!

Die aukje van ginneken (charlie fisher ) woont in dezefde straat als een klasgenoot van me. In het echt is ze net zo’n arrogant kutwijf als in GTST

Die Anita heeft aids (niet in het echt) en is al de dertig gepasseerd en heeft een irritante piepstem

johny de mol ( sylvester coetsier ) Tja wat moet je er van zeggen, zoontje van de baas

winston post (benjamin) is volgens mij een of andere homo die ze van de IT hebben gekregen toen die moest sluiten.

Beetje GTST verslaaf of zo!! Vast wel geloof ik!!

Nee, ik ben niet soapverslaafd. Als je 1 keer per 1 a 2 weken kijkt dan weet je nog wat er gebeurd is. Die verhalen zijn zo oppervlakkig dat het niet eens de moeite is om er elke dag naar te kijken. Vooruit tussen het zappen door zie ik wel eens wat, maar ik ga er echt niet voor zitten. Ik heb wel betere dingen te doen zoals hier wat topics bekijken etc.

Sam (Jennifer Hofman) ,dies pas lekker.
Ooh w8 die is niet uit GTST. Laat maar dan!

ik ken er geen van :frowning:

Originally posted by Mattel007

Nee dat lijkt me logisch rond die tijd zit je altijd op dit forum of op irc…

Ik heb een hekel aan GTST en ken er ook geen ene van…

Maar als ze mooi zijn post maar ff wat foto’s da’s altijd aardig :slight_smile:

als ik hieruit moet kiezen toch die aukje van dinges

alle 4 onbekend

geen enkele dus…

nl only zeker? :wink:

Originally posted by Mattel007

Ik ook nie! :wink:

Vroeger was erbij MTV een superlekkere presentrice!! Weet d’r naam nie meer maar ze lulde supergeil, dat weet ik wel! :wink:

staat niet veel soeps bij als ik dan toch moet kiezen
dan maar aukje van ginneken die heeft tenminste nog
lekker tieten :slight_smile: maar echt geweldig ziet ze er ook niet uit.
voor degenen die haar nog niet kennen hier staan een paar fotoos van haar :

http://www.aukje.nl/pagina3frame.html

hebben de meiden hier geen mening omdat er alleen maar jongens reageren

Mattel+Redneck,

gezien jullie belgen zijn stel ik voor dat jullie dan ook maar eens een paar schoonheden+pics neerzetten.

Laetitia Casta blijft toch zeker wel lekkerste van genoemde vrouwen hier :smiley:

Wie zijn al die mensen???
En is er niet al een site over, tvbabes.nl of zo?
daar staan tenminste foto’s bij, als de naam niets zegt (zoals nu) dan kun je op basis van de foto nog oordelen…

Ik ken ze niet. Kan iemand wat pics posten?

ken ze ook nie…hadden we maar naar die lame soaps moeten kijken…waar ze waarschijnlijk wel in te zien zijn :wink:

Hmmz die 1e gaat nog wel. Is wel erg arrogant jah, tenminste in da GTST (da kijkt me vriendin altijd :frowning: )

Maja er zijn wel betere op tv gweest heh :slight_smile:

Grtz JP.

Geen van de twee gozers is het leukst. Zijn gewoon doorsnee gozers die het een beetje hoog in hun bol hebben.
die johnny is ook maar een duffe gozer. Zit nu bij tmf maar heeft een saai programma.