TV als monitor

vbimport

Hoi,

Is het mogelijk om een tv als monitor te gebruiken (constant, dus als ik geen monitor heb)?

Is dat dan wel even goed?

Rush

nou ik heb een STB volocity 4400
(riva tnt1 chip) met een tv out en dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd maar ik heb school wel gezien dat ze een nt4 doosje aan een of ander kastje gehangen hadden en toen display op monitor en op tv gezet.
dat op tv zag er niet uit en als je dicht op een tv gaat zitten dan krijg je ook tering koppijn en moet je een brilletje op 8)(en dan moet je zulke smilies maken)

nouja volgende maand ga ik eens die tv erop aan sluiten en dan hoor je het wel !

over het algemen is het wel te doen om films te kijken en zo maar om gewoon widows te draaien is het niet aan te raden…

Koop zo’n Guillemot apparaatje. Hiermee kan kan je TV gebruiken als scherm. Dus je hebt geen bijkomend scherm nodig. Kost ongeveer 9000 fr.

Trust heeft er ook zoeen, Trust Televiewer.

Maar oftie goed werkt durf ik niet te zeggen. Sommige producten zijn goed en andere vallen erg tegen van trust (Never trust Trust )

Da_Taxman

En hoeveel is 9000 frank??
Kan je dan ook met dezelfde kwaliteit kijken??

Rush

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Rush:
[b]En hoeveel is 9000 frank??
Kan je dan ook met dezelfde kwaliteit kijken??

Rush[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

9000 BEF is ongeveer 500 NLG

En voor de Trust Televiewer kun je hier een kijke jemen:
http://www.trust.nl/products/current/product.htm?artnr=11672

Da_Taxman

als reactie op de televiewer van trust.
Ik heb 'm laatst op een breedbeeld tv aangesloten. De kwaliteit haalt het in de verste verten niet bij een 3d-kaart, alle effecten lijken het gewoon niet te doen en windows moet niet hoger draaien dan in 640 x 480. Toch waren sommige spellen zoals bv Midtown madness redelijk aardig om zo te spelen. Misschien zijn de nieuwe generatie kaarten met tv-out een betere oplossing,…
greetz

De resolutie van een tv slikt max 800x600 geloof ik en met die grove beeldlijnen kun je geen letter tekst meer lezen. Het is dus ten zeerste af te raden