Trust Wireless Notebook Connection

Sinds een paar uur heb ik ook een laptopje. Nu probeer ik om met de laptop, door middel van een Wireless Notebook Connection van Trust verbinding te maken met mijn andere computer en met internet, maar dat wil niet lukken. Ik heb op beide computers de drivers geinstalleerd, maar bij allebei zie ik helemaal rechts onder in de hoek een netwek-icoontje met een kruis er door heen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Hebben we het hier over een standaard netwerkverbinding?

Ja, het is een standaard verbindingen. Inmiddels heb ik 'm wel aan de praat gekregen, maar nu valt de verbinding maar een minuut of 20-30 weg. Als ik mijn netwerkkaartje even uit de laptop haal en er meteen weer in die heb ik weer verbinding. Dit werkt alleen als ik het meteen na het weg vallen van de verbinding doe. Als ik een half uurtje wacht moet ik de laptop helemaal opnieuw opstarten. Met de desktop pc heb ik helemaal geen problemen.

In eerste instantie dacht ik dat het aan de voeding o.i.d. lag…alles gechecked, maar niets gevonden. Iemand enig idee?

Pffff dit is wel heel erg dubieus…

Ik denk dat ik eventjes terug zou gaan naar de winkel om een ander exemplaar van je PC-card NIC te halen… om eventjes uit te sluiten dat dat apparaatje zelf de oorzaak van deze extreem vreemde problemen is!

Het schijnt niet extreem te zijn. Ik heb op een ander forum gelezen dat andere mensen ook dergelijke problemen hebbben met diverse soorten wireless connection… Denk dat het een software-matig probleempje is…

Originally posted by skydyr
Het schijnt niet extreem te zijn. Ik heb op een ander forum gelezen dat andere mensen ook dergelijke problemen hebbben met diverse soorten wireless connection… Denk dat het een software-matig probleempje is…

Sorry, mijn foutje… heb over dat woordje wireless heen gelezen! Vergeet mijn reply dan maar voor de helft :slight_smile:

Iedereen kan een foutje maken… :wink: