Trust wireless keyboard probleem

vbimport

Goeiemorgen allemaal :slight_smile:

Ik heb gisteren een wireless (draadloos voor de anti-Engelsen onder ons) keyboard gekocht van het metk Trust. Hartstikke makkelijk maar tijdens het spelen van spellen doet die een beetje vreemd. Soms blijft de pijl naar rechts knop hangen. Niet in het keyboard, maar tijdens het spelen blijft het mannetje alleen maar naar rechts draaien. Ook blijft soms de shift toets ‘hangen’ of gaat die ineens aan. Dit kan ik zien omdat ik dan ineens in CAPS lock ga typen :rolleyes: …

Iemand die dezelfde problemen heeft of een opmerking? Misschien staat de ontvanger niet goed? Dit bericht typ ik ook met het toetsenbord en gaat zoals je ziet goed.

Alvast bedankt, G@M3FR3@K

Het toetsen-blijven-hangen probleem ken ik wel, maar dan vanuit de A20 handler. Dan is de oplossing heeeeeeeel erg vaak de vasthangende toets heeeeeel snel inrammen en opeens schiet hij los…

Maar of bij jou dat de oplossing is… ik durf het je niet te zeggen! Heb je al eens andere TB drivers geprobeerd?

Er zaten geen drivers bij verder. Alleen een kleine software installatie om de extra toetsen te gebruken zoals van de CD speler en geluid. Maar deze werkte al zonder deze installatie. Ik heb het wel geïnstalleerd maar het heeft verder weinig zin.

En de knoppen blijven niet in mijn toetsenbord hangen, maar het signaal blijft hangen… De knop is niet ingedrukt en toch blijft het mannetje naar rechts draaien :frowning: Kan er misschien iets storen op het signaal van het toetsenbord? De ontvanger staat naast mijn monitor.

Staat je ontvanger nie te dicht bij andere randapparatuur?! Ik had mijn ontvanger van me muis onder de monitor staan en bij Logitech zijden ze dat je dat beter nie kon doen!
Nu zijn de probs dan ook over!

Ik bedoel ook dat het zooitje softwarematig blijft hangen maar dat rammen op toetsen helpt soms (heeft eigenlijk nix met draadloos te maken).

Ik heb mijn ontvanger onder mijn monitor hangen (Logitech cordless wheelmouse) en dat werkt als een tiet hoor :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Ik heb mijn ontvanger onder mijn monitor hangen (Logitech cordless wheelmouse) en dat werkt als een tiet hoor :slight_smile:

Ik heb dus een Logitech Mouseman Wheel en eerst was het zo dat als ik met de muis een snelle beweging maakte dat ie dan over het hele scherm heen en weer ging in alle richtingen! :frowning:
Nu nie meer dus! :wink:

Ach je ik zal het eens proberen… Ik zet hem van mijn monitor vandaan. Kan het allicht proberen. En dat van het rammen op het bord helpt wel… Net had ik weer last van caps lock en een snelle tik op het knopje maakte het weer goed.

Nou ik heb het nog even geprobeerd maar het wordt alleen maar slechter :frowning: Telkens als ik een spel wil spelen begint het gezeur. Knoppen blijven hangen en dat is heel erg irritant. Net werd zelf het hele spel spontaan afgesloten!

Iemand nog een idee? Ik heb al een ander kanaal geprobeerd maar daar heb ik precies hetzelfde. Het vreemde is dat het probleem alleen bij spellen gebeurd. Als ik het spel afsluit en weer naar Windows desktop terugkeer, dan is het weer goed :confused:…

Als die het zo blijft doen breng ik hem wel terug!

Het klinkt als mosterd na de maaltijd, maar om dit soort redenen heb ik het niet zo op Trust…

Heb zelf een Logitech Cordless iTouch keyboard, daar heb ik geen enkele problemen mee.

En dan die draadloze apparaten via InfraRood is helemaal een hel…maar dat is weer ander verhaal :wink:

Ik zou het keyboard terugbrengen en zeggen dat het dus niet werkt.

Originally posted by Da_Taxman
Ik zou het keyboard terugbrengen en zeggen dat het dus niet werkt.

Ik denk dat ik dat maar doe. Het was goedkoop maar zoals altijd: goedkoop is (meestal) duurkoop :slight_smile: Misschien ga ik wel voor die van Logitech. Die hadden ze ook maar was een stuk duurder…

Logitech is zeker niet goedkoop helaas, maar wel goeie kwaliteit.
Ik weet alleen niet of die keyboards nog los te koop zijn, of alleen incombinatie met de muis…dat zou namelijk ook nog paar tientjes kunnen schelen…

Ja, neem gelijk ook een Mouseman Wheel (cordless) erbij! Die is echt relaxed!! :wink:

Originally posted by Wookie
Ja, neem gelijk ook een Mouseman Wheel (cordless) erbij! Die is echt relaxed!! :wink:

Qua muis prefereer ik toch de MS Intellimouse Explorer. Weliswaar met draad, maar wel optisch en ook ergonomisch gevormd…been heel erg te spreken over dat muisje

Ik hou nie van muizen met een draad! :wink: En ik vind mijn Mouseman erg relaxed in de hand liggen! Dat ie een bal heeft maakt voor mij nie uit omdat m’n muismat altijd schoon is! Ik heb nog nooit me bal hoeven schoon te maken! :smiley:

Maar die jij zegt zal ook heus wel ok zijn! :stuck_out_tongue:

ja dat logitech spul is errug goed (zowel de muis als het tb… draadloos en met draadje)

ennuh ik wil geen apparatuur waar ms op staat eerlijk gezegd :slight_smile:

en ik wil geen muis met kabeltje eraan

ik verwend? ach nee :smiley: