Trade Forum

vbimport

Hoi, waarom komt er geen trade forum waar mensen hun legale shit kwijt kunnen zo als oude hardware of legale software. Hier zijn altijd mensen in geinteresseerd!

Hoe wil je gaan controleren dan of mensen legaal, illegaal cq gestolen waren aanbieden dan?

Voor de rest lijkt het me wel een goed idee omdat ik dan misschien wel een beetje een goede computer kan ruilen of kopen van iemand hier…

Het is misschien moeilijk te controleren maar als iemand bijvoorbeeld een CPU of videokaart aanbied en geen 10000 of zo dan is het meestal wel legaal.

Ik bijvoorbeeld nog 2 CPU’s van 600 Mhz. liggen die ik nog steeds kwijt moet!

Daar zijn toch ook veiling sites voor gelijk www.ibazar.nl ofzo

btw om welke processors gaat het?

Ja daar heb ik ook wel oren, naar zo’n 600MHZ processor of zijn het Pentium 3 processors want dat is kut :frowning: want ik heb een pentium 2 :frowning:

Originally posted by Mattel007
Daar zijn toch ook veiling sites voor gelijk www.ibazar.nl ofzo

Precies, er zijn op internet al zoveel sites waar je tweedehands spullen kunt aanbieden dat het geen zin heeft omdat hier te doen. Als je het goed wilt doen dan behoort daar ook een bepaalde infrastructuur bij (controlesysteem) en dat kost gewoon veel tijd om dat bij te houden.

Daarbij heeft het weinig met de kern van CD Freaks van doen en voegt het mijns inziens weinig toe en zouden we er ons meer ellende mee op de hals halen dan het waard is, sorry

Thread closed :wink:

Originally posted by jeroenbraak
Thread closed :wink:

Ut mannetje is hier net en heeft gelijk pretenties :wink:

Thread is hartstikke open, in ieder geval tot het weerwoord van Sorcerer en wie weet zijn er meer mensen die hier nog een mening over wensen te geven…

Originally posted by Pyromaniac
Ja daar heb ik ook wel oren, naar zo’n 600MHZ processor of zijn het Pentium 3 processors want dat is kut :frowning: want ik heb een pentium 2 :frowning:

P2 komt niet boven de 450MHZ uit…dusss…

van mij moge ze deze thread ook sluiten, waarom moeilijk doen en van dit forum een marktplaats.nl maken???

wa kosten ze dan? As ze heel goekoop zijn wil k er 1 :slight_smile:

Grtz JP.

is eigenlijk toch wel een lefgozer die Jeroenbraak :wink:
Dat mot ik eigenlijk wel tax :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
[B]wa kosten ze dan? As ze heel goekoop zijn wil k er 1 :slight_smile:

Grtz JP. [/B]

Goedkoop is duurkoop!! :wink:

Originally posted by Mattel007
[B]Daar zijn toch ook veiling sites voor gelijk www.ibazar.nl ofzo

btw om welke processors gaat het? [/B]

Intel P3 600EB 2x

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Thread is hartstikke open, in ieder geval tot het weerwoord van Sorcerer en wie weet zijn er meer mensen die hier nog een mening over wensen te geven… [/B]

I Like this guy!

Hoi, die 2x PIII 600EB wil ik best voor Fl 250,- of zo verkopen!
Stuur maar een mail’tje.

Misschien zou je er een forum van kunnen maken met een admin die vaak online is en er ook een beetje verstand van heeft!
Zo blijven de meeste illegale tering zooi aanbieders wel weg!

ho ho ho. Illegale TERING??? zooi ???
Illegaal hoeft NOOIT troep te zijn :wink:
Dat moeten haast alle freakers wel met me eens zijn?:rolleyes:

En euh… …250 piek voor 2; das 100 gulden per stuk heh :slight_smile: ?
misschien… …k mot nog een pctje voor iemand bouwen maar lijkt me lullig daar ouwe procs in te doen heh? Dan wordt t een TERINGZOOITJE :wink:

Grtz JP.
http://www.jpdesign.f2s.com

Originally posted by Sorcerer
[B]Hoi, die 2x PIII 600EB wil ik best voor Fl 250,- of zo verkopen!
Stuur maar een mail’tje.

Misschien zou je er een forum van kunnen maken met een admin die vaak online is en er ook een beetje verstand van heeft!
Zo blijven de meeste illegale tering zooi aanbieders wel weg! [/B]

Dit gaat al teveel op traden lijken en dus wordt deze thread nu wel gesloten.
Voor onderlinge transacties en/of onderhandelingen verwijs ik jullie naar Private Messaging of E-mail.

Trade forum gaat er toch niet komen :wink: