Traag internet

vbimport

Ik heb ISDN en de laatste 4 dagen denk ik is ie enorm traag!, sites laden langzaam etc.

weet iemand hoe dit zou kunnen komen

mijn provider is Het Net

mvg Nilis

Las net ergens dat Het Net gaat overschakelen op nieuw systeem, ik denk dat ze met het systeem bezig zijn (en het oude abo wat trager gaan maken om mensen over te zetten naar het nieuwe systeem)

eff elink opgezocht:
http://www.tweakers.net/nieuws/18616

Ze hebben bij china ook een paar glasvezel kabels doorgevaren, o.a. een 80gb/s backbone link en een 20gb/s reroute kabel, dus als je veel op asiatische sites komt kan dat het ook zijn! :slight_smile:

Originally posted by Sorcerer
Ze hebben bij china ook een paar glasvezel kabels doorgevaren, o.a. een 80gb/s backbone link en een 20gb/s reroute kabel, dus als je veel op asiatische sites komt kan dat het ook zijn! :slight_smile:

Doorgevaren?! Enne 80gb/s? (gigabit neem ik aan?) Tering! Waar heb je dat gelezen?

Originally posted by Wookie

Doorgevaren?! Enne 80gb/s? (gigabit neem ik aan?) Tering! Waar heb je dat gelezen?

Dat stond op oa Webwereld, Planet website, aanvang.net etc etc…

En ja het is goed te merken… ok sommige USA sites zoals HetePost zijn vet traag (sinds vandaag weer beter btw…)

Originally posted by Wookie

Stond op Tweakers, Webwereld, The REgister enz…

Het stond zelfs in de Sp!ts

Damn, ik lees ook is een paar dagen geen nieuws! Gelijk van alles gemist! :wink:

Tog wel cool, ik wil ook nog eens zo’n 80Gb/s lijntje thuis.
DIvX in minder dan 1 seconde binnen!!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: