Toshiba Tecra 750DVD

W.s. bied ik binnenkort mijn laptop een Toshiba Tecra 750DVD te koop aan.
Deze laptop heeft in 1998 ruim 14.000 gulden gekost.
Deze laptop is zeer compleet (mag ook wel voor dat geld)
Noem het maar op en het zit er op.
DVD met hardwarematige decoder (dus ondanks dat het een Pentium 233 is gewoon dvd films kijken)
,AC3 dolby prologic optische uitgang, 13,3 inch TFT (1024x768 bij 24 bit), 96 Mb ram, 56K6 modem, USB , infrared poort, video out en s-video out, 5,1 Gigabyte HD en een perfecte Lion accu.
Tevens heb ik er een originele cardstation bij. Dit is een docking station waar je gewoon PCI en ISA kaarten in kunt steken en IDE HD, cd-rom, CD-r enz. Tevens zitten hier speakers in.
Of ik deze laptop verkoop ligt er aan of hij genoeg opbrengt om een andere te kopen die mij is aangeboden door degene die me deze ook heeft verkocht die op zijn beurt weer een nieuwe koopt (maar nog niet binnen heeft).
Dus diegene die hier interessen in heeft graag een serieus doch vrijblijvend bod.
Voor meer info moet je bij Google maar eens 750DVD in tikken.
B.v. http://www.zdnet.co.uk/pcmag/flooks/1998/04/toshiba_tecra750.html

Wat d8 je van 500 piek?

peoples85@hotmail.com

Originally posted by peoples85
[B]Wat d8 je van 500 piek?

[/B]

Nou… dat D8 ik zelf van niet nee!

Kun jij mij vertellen wat je zelf in gedachten hebt??

Het s maar een P 233 he?

Ik heb vorige week ook mijn laptop verkocht
een Lifetec pII 233mhz, 96ram, 4mb videogeheugen, 24cdrom, 3,2 harddisk en een 10mb netwerkkaart (kwam van de Aldi)

Ik heb daar 35.000Bfr (±1800fl) voor gekregen)

De truc is iemand vinden die niet veel van computers kent en ik denk dat je hier aan het verkeerde adres bent om een hoge prijs te vragen aangezien iedereen die hier komt wel weet dat ie dom is als hij veel betaalt voor maar een pII 233mhz.

Originally posted by snowie
De truc is iemand vinden die niet veel van computers kent en ik denk dat je hier aan het verkeerde adres bent om een hoge prijs te vragen aangezien iedereen die hier komt wel weet dat ie dom is als hij veel betaalt voor maar een pII 233mhz.

Juist mensen die weten wat dit laptopje in zich heeft weten dat dit (ook al is het maar een 233 Mhz) een pracht apparaat is.
Oke het is geen super game app. Maar voor kantoor aps. is hij snel genoeg en kwa multi media is het een beest met zijn hardware mpg2 decoder en AC3 digitale uitgang. Je neemt een super dvd speler dus mee op vakantie:)
En 1800,- zou ik al een redelijk bod vinden.

Te veel voor mij

oke gooi maar weer dicht.
is verkocht voor 700 euro.