Toshiba laptop

vbimport

k heb net een veiling gewonnen met als inzet een Toshiba Tecra 8200 PIII, 1 Ghz met DVD/CD-RW-combo, voor maar 3000 gulden oftewel 60.000 bef.

nu werd ik net door de verkoper opgebeld en het blijkt om een gestolen exemplaar te gaan!

wat vinden jullie ervan?
ervoor gaan of niet?

laat me iets weten aub, zo vlug mogelijk want morgen ontmoet ik die verkoper al.

zeer hartelijk bedankt bij voorbaat als je het doet :slight_smile:

groetjes,

Andros

gewoon ervoor gaan, boeie dat ie gestolen is, wel eerst ff goed checken of alles goed werkt, want ik neem aan dat je geen garantie krijgt.

Ik zou ten eerste zeggen dat je er maar 2000 voor wilt dokken! Alleen al omdat je misleid bent.
Als die gast er echt vanaf wil dan hapt ie snel, hij heeft vast geen zin om weer zo’n hele veiling af te wachten!

Crossposting is weer populair zie ik , ik heb je een antwoord gegeven in de andere thread

Originally posted by Mr. Belvedere
Crossposting is weer populair zie ik , ik heb je een antwoord gegeven in de andere thread

Jepz ik las het. Vind het dan ook meer een vraag voor General Questions dus deze gaat dicht…

Voor het geval dat je niet weet wat crossposting is of waarom het niet mag… kijk ff in de rulezz :slight_smile: