Toshiba dvd

Hallo allemaal,

Ik wil straks op de HCC dagen een Toshiba dvd kopen omdat ik van die positieve verhalen lees op Cdfreaks ivm ignoren van copy-protections!

Welk type kunnen jullie aanbevelen?

En hoe zit het met het regiovrij maken van de drive? Ik las iets over de SD-M1612 dat de eerste versie regiovrij te maken was maar de latere versies niet meer? Weet iemand hier meer van?

Trouwens, wanneer je een dvd onder Windows afspeelt, wordt de regio dan niet gecheckt door de gebruikte software ipv door de drive?

Alvast bedankt!

Je kunt overal gekraakte firmwareversies vinden op het internet.
Zelf heb ik een 1012SCSI model en ben daar zeer tevredeb over.
De drive checked ook de regio en weigert hem af te spelen als de regio niet klopt.

Originally posted by Crowley
Je kunt overal gekraakte firmwareversies vinden op het internet.

Das wel een beetje overdreven hoor! :stuck_out_tongue:
Moest voor mijn 1502 Tosh toch aardig zoeken voor een werkende fw! (achteraf nie gevonden maar gekregen overigens.)

Die firmwarez kun je over vinden, maar ik zou voor een scsi model gaan, ik heb ook een IDE gehad die ook aardig kontschopte maar scsi rullez!

Ik heb nog Toshiba SDM-1212 en die roelt vet :stuck_out_tongue:

1502 hier en werkt als een trein leest makkelijk cds in die ik met me oude cdrom niet in kon lezen :slight_smile:

Originally posted by RDJ
1502 hier en werkt als een trein leest makkelijk cds in die ik met me oude cdrom niet in kon lezen :slight_smile:

Leuk! :stuck_out_tongue:

Edit:

Sorry, maar het is nu 00:28 en ik wist niets beters te posten!

vaag :stuck_out_tongue: