Toppunt van fatsoen?

vbimport

neej xinix lost het op via mail die brengt het tenminste niet op forum

zeg wel niet wat voor mail maar doet het toch in prive

Voor de goede orde wil ik het navolgende kwijt:

Ik gebruik ‘xinixs’ al jaren en trouwens heb ik op 07 March 2000 bij CDFreaks geregisgtreerd en ‘goede vriend’ XiNiX op 12 March 2000.
Voor de ‘NON-believers’ kan je hier gaan kijken hoe lang ik daar al onder dezelfde nickname geregistreerd ben.

Hierbij plaats ik een meeltje dat ik van onze vriend XiNiX mocht ontvangen.
Het spreek voor zich hoe XiNiX denkt zulke misverstanden op te lossen.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Van : ikzieniks@ikzieniks.cjb.net
Aan : xinixs@freemail.nl
Onderwerp : Je bent en blijft een klootzak van de 1e orde.
Verzonden : Thu, 11 May 2000 08:40:45 -0600 (MDT)
Ontvangen : Thu May 11 15:19:00 2000
Omvang : 1410
Postbus : inbox

Wat een super debiel ben je toch ! Ik weet dit al meer als de afgelopen 6 maanden.
Wat bezield je nou eigenlijk ? Is een proffesionele hulp nou niet is op z’n plaats.
Volgens mij is je familie je ook spuugzat en laten ze je maar een beetje aan de zijlijn
meeklunglen. Neem een studie rechten of een opfris cursus want je bent met de maand
zieliger ! Zou het aan die getto wijk van je kunnen liggen ? Alleen dit is de allerlaatse
keer dat jij mij lastig valt ! LET OP MIJN WOORDEN ! Geen grap hoor DIT WAS DE
LAATSTE KEER. Jij denkt dat je grappig bent, alleen weet je niet wat ik voor je in petto
hebt als je door gaat.

.-=XiNiX=-.

<HR></BLOCKQUOTE>

[i] Ave XiNiX [/i]

Wat is dit voor een ‘nutteloze’ ruzie?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by cartman_cdz:
Wat is dit voor een ‘nutteloze’ ruzie?<HR></BLOCKQUOTE>

Sri hoor maar als jij dit “ruzie” vindt wat is ruzie danwel?

Wil alleen mijn ongenoegen kwijt als dat hier niet mag moet iemand mij dat dan vertellen.

Nee, dit bedoel ik helemaal niet

Ik snap alleen niet wat het nou uitmaakt hoe je jezelf noemt.
Ik weet niet precies wat hier allemaal gebeurt is, maar xinix is hier wel heel erg ver gegaan

IK BEDOEL DUS NIET DAT HET NUTTELOOS IS DAT JIJ DIT HIER NEER ZET!

Ik heet bv. toch ook cartman en iedereen kan zien dat ik dat van South Park heb gejat
Daar gaat toch ook niet iemand over zeiken

Ik geef jou gewoon gelijk

Sri cartman_cdz, tnx.

In principe maakt het mij een nickname ook niet zo veel uit vandaar dat ik ook een ‘vriendelijke smile’ in reply voor XiNiX plaatste. Maar ja sommige mensen begrijpen zulke dingen niet.

MVGR

Door xinixs gewist

[This message has been edited by xinixs (edited 14 May 2000).]

Het wordt pas echt interessant als XiNiX hier een reply neerzet.

Zinloos geweld ??? :r :r

Mensen, hou dat gedoe hier ff weg, doe maar via de e-mail, schrijf een virus ofzo. Werkt echt, heb ik ook es een keer gedaan voor een maat van me, die had ruzie met een mac user, de eeuwen oude mac - pc ruzie. Een attachment was genoeg, nooit meer iets van 'm gehoord.

Ik heb al zat familie leden gezien met een hangend OOR_tje (zie nick.)…voeg me bij mijn kudde… LOL

Hierbij verzoek ik de heer S. Hartman, eigenaar van deze site om niet meer via mijn email-adres voor zijn geOH over nickname lastig te vallen.

MVGR

[This message has been edited by xinixs (edited 15 May 2000).]

hierbij wil ik jullie beiden vragen om een staakt het vuren in te lassen voor de komende 10 decennia’s.

ZOu dat lukken dankjewel!

mochten jullie er niet uitkomen wil ik jullie verzoeken dat hier niet uit te vechten…er gebeurt al genoeg leed (eschede, kroatie etc)

ok thk voor jullie medewerking!