Topics

vbimport

mischien een stomme vraag maar als er een aantal mensen hier soms moeite hebben dat er afentoe dezelfde vragen gestelt worden over het hele forum kan er dan geen topic boben aan bij de moppen en de kliks gezet worden die ook boven aan blijft staan waarin staat welke vragen er wel gestelt zijn en welke niet.
want nu worden er af en toe topicks of polls geopend die al gestelt zijn waarbij dan een link gezet wordnaar een andere link om te kunnen zien welke er al wel gevraagt zijn en welke niet. volgens mij raak je dan wel op een gegeven moment uitgevraagt want dan weet iedereen wel alles van elkaarlijkt mij krijg je ook geen aanvallen meer op somige persone om maar even een paar voorbeeld te geven plaatjes tekkie
heb je ook minder topics te sluiten
tegen spreken mag.
(die 2 voorbeelden zijn geen aanvallken van mij uit )

Het zal moeilijk worden om een lijst te maken van alle topics ooit behandeld, zeker ook omdat niet iedereen even duidelijk in de subject vermeld waar het om gaat (helaas). Daarbij zijn een aantal vragen weer net even anders en hangt het van de replies af of het antwoord op een andere (ogenschijnlijk gelijke) vraag wel gevonden kan worden in die topic.

Als we het hebben over de topics die hier nog wel eens gestart willen worden (wat doen…), die staan verzameld in de topic over ‘Poll: Wat is de leeftijd van de CD Freakers’.

Sticky topics, topics die altijd bovenaan staan, hebben slechts in beperkte mate zin, zolang het er niet teveel worden (en hier staan er nu al 2). Ik weet niet of een extra sticky topic met een lijst van eerder gestelde vragen nog wel zin heeft hierom.

Verder zouden veelgestelde vragen met betrekking tot het gebruik van dit forum verwerkt moeten worden in de FAQ (wat al eerder aan mij toegeschreven is die taak, maar heb daar geen tijd voor).

Maar ik hoor graag jullie meningen…