Topic voor mattel!

vbimport

mattel : neem ff de search optie ! en zie eens hoeveel topics er geplaatst zijn waar ze vragen naar een serial ! zijn er over de 100 ! en overal bijna een antwoord op met cd key erbij !
en nu post ik snel eens enen en word die geclosed ! goeie admin ben jij :mad:

moet je niet closen he gast ! moet je gewoon even een post eronder zetten of de mijne editen en zeggen : email naar ken08 …

moet je hier nou een hele topic voor aanmaken? :rolleyes:

Persoonlijk ben ik het wel met ken08 eens.

Maar ja wie ben ik op deze grote wereld :stuck_out_tongue:

Ook ik kan me goed in Ken zijn situatie indenken… het is hier immers niet verboden om een serial te vragen. Het openbaar antwoorden darentegen wel, maar per PM, ICQ, mail, MSN of wat dan ook? Daar hebben we nix mee te maken… zo simpel is dat.

Als er een reply wordt gezet op zulke kwestie met de serial erin dan zal ik die beslist verwijderen, maar ik zal ook wel zo sportief zijn ff per PM de serial door te sturen naar de vragende persoon in kwestie.

Maargoed… dat is mijn mening…

Sluiten zou ik hem niet, maar ik zou wel ff replien met geen serials posten svp…

(vragen staat vrij he)

yup…en sja Ken had tuurk ook ff een PMetje kunnen sturen naar em dan?

Ik vind het persoonlijk zielig als iemand een thread opent en iemand gaat vragen waarom zijn post gesloten is en andere niet (daar ben ik al een keer eerder over uitgevallen geloof ik :wink: )…los van het feit of het terecht is.

Als je weet wie een topic sluit, neem dan gewoon even contact op (PM of mail) met de betreffende admin en leg de situatie uit en je bezwaar, als sluiting onterecht is dan kan topic weer gewoon geopend worden.

Houd het gewoon prive en ‘vecht’ het niet op het forum uit

Vragen om een serial kan, maar serials mogen niet gepost worden; de topic had niet gesloten hoeven worden. Maar ik bemoei me daar verder niet (meer) mee, er zijn nieuwe admins die de taken overgenomen hebben

Originally posted by ken08
moet je niet closen he gast ! moet je gewoon even een post eronder zetten of de mijne editen en zeggen : email naar ken08 …

als ik vind dat ik wil sluiten, dat sluit ik hem, probleem daar mee, dan contacteer je mij maar. Vragen mag, antwoorden moet in prive. Tijden veranderen, mocht je dat niet door hebben, en als je de search ff raadpleegt, merk je ook wel hoe oudt die topics zijn waardat er echt nog een serial instaat. En ik heb toch gezegd als ze de serial hebben dat ze je maar moeten pm’men, of kun je niet lezen soms ?

GeeZ ; moe ge daar zo moeilijk voldoen.

Grow up man

Dit is dus precies de reden waarom ik vind dat er geen topics over geopend moeten worden…de reacties van anderen…(met name ‘flame’)

En in dezen ben ik zelf ook niet geheel zonder schuld…geef ik eerlijk toe…

Originally posted by Da_Taxman
En in dezen ben ik zelf ook niet geheel zonder schuld…geef ik eerlijk toe…

Niemand is perfect…

wat wel mis is van me geef ik zelf toe :
dat ik ervoor een topic open , en dat ik het regel in het forum (het moet prive geregeld worden) was ik ff verkeert in dus …
wat betreft die uitleg over die serial keys …
ik heb nog 20 topics gevonden van serials van appz die nog geen maand oud zijn ! dus dat is bullshit :slight_smile: ik ben ook verkeert geweest maar de andere zijde even hard . is al wat ik nog te zeggen heb over deze topic.

Check je sig ff Ken.
Je ben de T vergeten in ftp :smiley:

Originally posted by The Sorcerer
Check je sig ff Ken.
Je ben de T vergeten in ftp :smiley:

volgens mij moet fp --> www worden :slight_smile:

wat gezegd moest worden is gezegd, dus zie ik er geen reden meer in om deze open te late blijven