Tomb Raider: The movie

vbimport

Vroeg me ff af wat jullie van de film vinden…Persoonlijk vind ik 'm waardeloos in vergelijking met het spel maarja das mijn mening :slight_smile:

kvond er zelf nix aan, maar Lara zag er in de film wel :stuck_out_tongue: uit :slight_smile:

Vond er ook niet veel aan aan de film.

Ik heb hem niet gezien, maar ik heb wel gelezen in de TROSKOMPAS :eek: dat die Lara in het echt een heel vaag wijf is…

Originally posted by Pyromaniac
Ik heb hem niet gezien, maar ik heb wel gelezen in de TROSKOMPAS :eek: dat die Lara in het echt een heel vaag wijf is…

ze bestaat niet in het echt hoor, het is gewoon een karakter uit een spel :stuck_out_tongue:

of bedoel je Angelina Jolie, die getrouwd is met die fruitcake van een Billy Bob Thornton? :wink:

Ik vond de film wel aardig ik heb wel slechtere verfilmingen gezien van computer games de ouderen onder ons zullen mario bros wel herinneren dat was pas triest of street fighter met jean claude van damme…

Deze film is echt zoeen popcorn film weinig verhaal veel aktie.
En Angelina Jolie is wel heel erg HMMMMM ik heb nou eenmaal een zwak voor donker harige vrouwen die asskicken en met wapens omgaan :slight_smile:

Ik ga er vanavond met me girl heen. Was vroeger echt TR verslaafde hoor… lange nachten! :wink:

ik vond er ook helemaal niets aan, ben zelfs tijdens de pauze gewoon naar buiten gelopen ! :frowning:

Ben hem net aan het downloaden:p

Ik hou wel van een stel mooie grote euhh ogen.
mag ze graag zien
de rest van de film heb ik niet bekeken.

Ik hou wel van een stel mooie grote euhh ogen.

Wat voor kleur hadden ze ???

:stuck_out_tongue:

Ok ik ben er gister ook naartoe geweest en mijn mening is verdeeld. Van de ene kant moet ik zeggen dat het een hele leuke film om te kijken is. Van de andere kant is de kwaliteit ook bedroevend (van het verhaal klopt en kan nix en je moet er vooral niet bij nadenken en op de details letten). Toch heb ik me goed vermaakt en dat is natuurlijk wat telt :).

En ik moet toegeven dat ze mooie ogen:p heeft…

De film al 2x gezien zowel op VideoCD zilver als in de bioscoop (premiere dag) en ik moet zeggen: DEZE FILM ROELT! :stuck_out_tongue:

Iedereen zit te zeuren over dat er geen verhaal in zit, maar dit vind ik dus totaal niet kloppen! Er zit wel degelijk een (goed) verhaal in…

En over Jolie zelf: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

:cool:

Originally posted by Jan006Jan
[B]Iedereen zit te zeuren over dat er geen verhaal in zit, maar dit vind ik dus totaal niet kloppen! Er zit wel degelijk een (goed) verhaal in…

En over Jolie zelf: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

:cool: [/B]

ja ben ik beide met je eens, jolie is erg lekker, ze hebben alleen
haar tatoeages een beetje slecht gecamoufleerd waardoor je duidelijk donkere plekken op haar arm zag.
en er zat dus ook wel degelijk een goed verhaal in de film.