Tomb Raider 4 eind film!

vbimport

Kan iemand, maar dan ook iemand mij helpen met het eind filmpje van Tomb Raider 4, bij mij stopt hij er namelijk maar gewoon mee duzz als iemand mij kan helpen heel graag,

thnx…

)Mzzls Slash )

Kijk eens op www.tombraiders.com en zoek naar bugs etc…
mzl !

[This message has been edited by Buba (edited 04 June 2000).]

TR4 is echt geen fuck aan!
Het einde sucks bigtime!!!
Geef mij maar TR2 en 3, dat zijn echt wel de betere!
Toen ik 4 had uitgegamed voelde ik me echt wel genaaid! Wat een kuteinde!

[This message has NOT been edited by Wookie!]

tr2 is veel leuker om te spelen !!! tr3 is leuk but moeiljk en tr4 SUCKS sorry dat ik het moet zeggen had veel meer verwacht veel filmpjes dat wel maar spelgenot ontbreekt. maar ja dat is mijn mening en iemand anders denkt et misschien anders over : ga inderdaad naar tombraider.com voor bugs enz. of naar de tombraidertimes
gr
carve

Ik vind de tombraider-serie steeds beter worden, alleen is TR4 een beetje langdradig !
Ik kom bdw niet langs die F*cking Stier. (in level : Guardian of Semerkhet)
mzl.

blijven oefenen, of walktrough en of level skippen : maar spelen blijft natuurlijk leuker !!

Ik heb het ook even gespeeld, maar ik kwam niet eens voorbij een touw. Ik moest daar aan hangen maar ik kreeg die bitch niet aan het slingeren. Wat een lomp spel zeg.

Maarre slash, heb je wel de volledige versie, dus niet zo’n Twilight rip, want dan kan het wel eens kloppen dat je geen filmpjes hebt…

GR33TS, G@M3FR3@K

Dude2k, kan je me effe uitleggen wat ik verkeerd doe ?
Ik loop ‘de gang’ door en aan het eind moet je door een deur (zie http://www.tombraiders.com/trlr/Levels/Guardian_Semerkhet/default.htm [ongeveer in het midden]). Maar bij mij is de deur niet open !!! De stier is het probleem niet, ik kom alleen niet door de deur die open zou moeten zijn.
Ik ben trouwens TEGEN levelskip !

als de stier kapot is moet er op de grond iets liggen oppakken en zie :… ( oja ik ben ook tegen skippen hoor) heb het netjes uitgespeeld en vond de trein trouwens het leukste . voor diegene die niet weten hoe ze moeten slingeren press . of / en ctrl om vast tehouden en ze beweegt loslaten en of weer pakken als je bij je doel bent. op 1 punt in het spel moet je van het ene touw naar het andere springen lastig hiervoor eerst even saven en blijven oefenen.

veel speelplezier

De stier gaat pas pleite, als je die blokken kapot hebt gamaakt. Daar ben ik nog niet. Ik ben hier :
<UL TYPE=SQUARE>
<LI>Large Hall with torches:
Continue down the hall towards the lever on the floor. No time for sightseeing, just get to that lever and push it over. One of the guardians of Semerkhet has just coming busting through the door and is headed your way. A rather fancy bull that carries its own armor is now chasing your tail all through the hall. Might as well go on a terrorizing sightseeing run to investigate the rest of the hall beyond the door. Unfortunately, you just scare up some bats, so now you have the bull and the bats chasing you. At the end of the hall beyond the now open door ( ), there is a room to the right. Run into the room and climb up to the safety of some ledges.
</UL>

Ik krijg die deur niet open.

De Walkthrough van het volgende level heb ik ook al doorgekeken, lijkt me wel tof

Het begint erop te lijken dat deze topic eigenlijk in “Console & Games Chat” hoort!
Maar voor de complete walktrought; go here!!!

LaterS!

hij zal zo wel geclosed worden! En terecht!