Toetsenbort problemen!

vbimport

Ik heb een klein probleemje :frowning:
Als ik op de letter A druk dan zet hij de letter Q op men scherm ? Wat is het probleem ?
ern als ik op het cijfer W druk dan krijg ik een letter Z op men scherm.En zo zijn er nog veel meer van die letters die niet juist zijn. Wat is mijn probleem ? Is men toestsenbort kapot of mijn computerbeeldbuis ??

:eek:::):(:):D:mad::

AZERTY keyboard
dat is de belgische instelling.

effe je keyboard instellingen veranderen

(ongelooflijk, dat ik nog probeer te helpen ook deze stumpert :wink: )

Ja mijnheer de taxman, maar hoe kan ik dit veranderen ?
wat is azerrty ? wat is dat ? en hoe kan ik mijn instellingen veranderen ?

:::):rol::mad:):frowning:

Ik denk dat jij zelf kapot bent… Als jij niet kan typen, hoe heb jij deze post dan getypt? Jaaa…nou…vertel dan?? :slight_smile:

Grtz,
RMX

ja je weet wel, ik heb van mijn mama geleerd dat als ik op de Q druk dat ik een A op mijn scherm verkrijg, dus ze heeft mij wat bijlessen gegevenn.
Nu heb ik het al een beetje onder de knie.
Maar mijn pokemon vriendjes hebben tegen mij gezegt dat ze misschien het toestenbort kunnen vervangen door een Ultra Power digimon teostsenbort en dat mijn probleem zal opgelost zijn maar dat doet er nu niet ter zake.
Wie kan mijn probleem nu oplossen.Het instellingen probleem waarover mijnheer de taxman het over had ?

::):ek::ma::slight_smile:

Ik kan dat.
Ga naar DOS en typ in format C:

nah doe maar niet…
Uh Configuratiescherm, Toetsenbord, en dan Langinstellingen voor invoer. Dan moet je dus als Belgisch instellen.
En nu is ,ijn toetsenbord ook nqqr de tering: Ik kqn he, niet ,eer terug krijgen: ?qqr je ,oet dus op Verenigde Staten; Nederlands.
Mooi hij is weer gemaakt. Je moet hem dus instellen op Engels (Verenigde Staten) ofzo

Grtz,
RMX

ik kan al niet goed meer volgen bij de eerste stap mijnheer BMX, waar vind ik die configuratieruit ?

Originally posted by pokemon
ik kan al niet goed meer volgen bij de eerste stap mijnheer BMX, waar vind ik die configuratieruit ?

LOL :smiley:

LOL JA :smiley:

Maare je druk op START, links onderin,Instellingen dan op Configuratiescherm, en dan op toetsenbord!

ja dank U mijnheer de BMX
Nu ben ik al enkele stappen verder, maar wat moet ik dan doen ? kan je mij de volgende stappen ook uitleggen want zoals je al wist kan mijn mama mij niet helpen want die is ernstig ziek.Wat is dus de stap 5 ?

Dan moet je het toetsenbord instellen als Verenigde Staten (Engels)

het staat daar al op mijnheer BMX
Wat is nu het probleem ?
zeker van dat je niet mis bent?
Misschien ligt jouw mama ook op sterven enben je daarom ook niet zo slim zoals ik ?

Ohja sorry meester, jij bent veel slimmer dan ik en btw. onze hond ligt op sterven :frowning:

:frowning:

Grtz,
RMX

[Edited by RMX on 02-03-2001 at 02:38]

Oei wat een zielig mooi hondje.
Die hond gaat dus sterven ?
dat is niet zo leuk.
Ik heb een goed idee mijnheer de BMX
kom met uw mooi hondje naar mij thuis en dan kunnen mijn pokemon vriendjes hem pokemon en digimon power geven en word hij misschien zo sterk als pikachu ?
en dan kan jij ook even mij computermachine maken ?
dat is een geweldig idee van mij of niet soms ?:slight_smile:

[Edited by pokemon on 02-03-2001 at 02:41]

Da’s een zeer goed idee! Dan gaan we samen langs Carlo’s KEREMIS Computer Beurs 2001 in Hulst. En dan maak jij met je “vrienden” mijn hond wakker ok? Dat zou ik fijn vinden!

[Edited by RMX on 02-03-2001 at 02:45]

euhhh ja wa moetu der op zeggen wur ?

ik heb een medicijn pokkemon :slight_smile:
dat werkt altijd om hondjes en mamas te genzen :smiley:
ga naar de apotheker en azoe en vraag daar naar slaappilletjes:) en laat uw mama en het hondje zo een 10 slaappilletjes tegelijk slikken:D en dan zal ze snel genezen zijn:D en dan kan ze u terug typlessen en azo geven wur:)

Eej pokemon, reageer je nog? Of lig je al te pitte??

Nee hoor het is nog maar 8 uur
OOOOOOOOO nee dat meen je niet he ?
mijn klok blijft precies hangen nu je het zegt?
oooooooooooo nee :frowning: ik moet normaal steeds om 8.30 h gaan slapen van mijn mama , als ze hier achter komt zal ze zeer boos zijn op mij hoor :frowning:
het is al 4 uur s’nacht OOO nee dit is schandalig
ik kruip snel met mijn pokemon vriendjes in bed en ga slapen
want ik moet er morgenvroeg zeer vroeg uit want ik moet om nieuwe kleren met mijn mama en ook om boodschappen
tot morgen misschien mijn beste pokemon vriendjes
daaaaaaaaaaaaaaaaag

gekko :smiley:

compleet geschift is die jongen :wink: