Toetsenbord

vbimport

Hoe moet ik mijn toetsen bord goed instellen, ik heb Windows 98 opnieuw geinstalleerd en nu werkt het toetsenbord niet meer goed, hoe kan ik daarvoor zorgen, ik heb de taal wel ingesteld op Nederlands maar het helpt niets

Wie weet waar het aan kan liggen= (dat was een vraagteken)

FF in config scherm toetsenbord indeling op VS 101 zetten

ofwel belgisch punt

hee… waarom weet niemand dat als je vraagteken een =teken wordt, dat je dan per ongeluk ctrl en shift tegelijk hebt ingedrukt, en dit probleem ook weer kan oplossen door ctrl+shift in te drukken?

Dat klopt, maar de moeilijke oplossing is natuurlijk; je taal terugveranderen in je taalbalk ;).

Wel grappig om te zien dat Pyro ook nog leeft. Whatsup ;)?!

helaas jpschadde,
De oorspronkelijke post stamt uit 2001, alleen heeft bartoz hem een zetje naar boven gegeven.

hehe… idd het laatste dat iemand hier iets zei was in 2001… maar btw… waar ik eigenlijk naar zocht was of je bij je toetsenbord, ook je toetsen opnieuw kun definiëren… bijv. die toetsen bovenin (email, home, play/pause, enz.) want ik speel vaak spellen met muziek aan… mar dan kan ik niet volgende nummer doen, dan moet ik ook de liedjes waar ik geen zin in heb luisteren…

Haha, verdammt, had ik niet gezien.

Op dat soort vragen bart0z, wordt meestal gereageerd met ´dat is een goede vraag´. Geen antwoord ;).

Dat ligt vaak aan de software die bij een keyboard wordt geleverd. HP heeft dat oa gehad en ik heb zelf een Logitech G15 met een hele hoop programmeerbare toetsen…

mzzl Dúnedain

of dit toetsenbord wat volledig configureerbaar is (tot de plaatjes op de toetsen)