Toetsenbord+sinaasappelsap knoeien = help?

vbimport

Mensen!

Ik heb weer een stunt uit gehaald met de pc ik heb over het toetsenbord een glas jus laten vallen (packard bell multimedia toetsenbord) Is zo’n ding te maken ? of waar kan je die dingen kopen ? Heb al een mailtje naar pb gestuurd maar ben nieuwsgierig of jullie ook een oplossing hebben…

Alvast bedankt, greetz,

Piepneus

goede tip:

Zorg dat je in het team komt van de White Sox. Als u zover bent dat je slagman bent, pak dan uw packard bell mutimedia toetsenbord, maak je mentaal gereed voor een homerun en sla er een eind op los met het tot schroot gedegradeerde toetsenbord. Dit is waarschijnlijk de meest logische oplossing, op zo’n manier dat uw er toch nog wat nuttigs mee kan doen. Have fun.

(sorry iedereen, een geintje kan toch geen kwaad???)

masterBURNER

Heb dat met mijn draadloos keyboard gehad…
Heb gelukkig iets met de leverancier kunnen regelen.

Heb ooit een keer gezien dat een gozer het keyboard in de wasmachine had gedaan, maar dat lijkt me drastisch.

Loskoppelen, schoonmaken en laten drogen.

Misschien helpt het, anders koop je een nieuw multimedia keyboard, zijn niet zo heel erg duur.

(ander keyboard kon er bij mij wel tegen, maar was maar een kleine hoeveelheid (Spa Appel) toen)

Da_Taxman

Toetsenbord afkoppelen.
Kraan opendraaien (lauwwarm)
Spoelen…
Drogen, op de verwarming of buiten in de schaduw.
Aansluiten.
Waarschijnlijk doet hij het dan weer en anders nieuwe kopen, zijn toch niet duur.

(Als je Logitech hebt --> opbellen, stekker afknippen en opsturen --> nieuw toetsenbord. Uiteraard niet vertellen van dat glas jus, verzin maar iets anders. Dit heeft bij mij gewerkt bij een draadloos setje.)

Mr Two

Dat moet je wel meteen na zo’n braspartijtje doen; als je wacht tot de schimmel er uit komt, heb je HCl nodig.

Was ik weer

In iedergeval voor jullie reply’s ik wacht ff af op een email naar packard bell…
Misschien accepteren ze het gewoon onder garantie “ja hij deed het opeens niet meer…vreemd…” laten we er op hopen…
Maar iemand een idee waar ik (welke winkel ofzo ?) een origineel packard bell multimedia toetsenbord kan kopen ?

Anyways Thanks voor de reply’s

Zo ja ik blijf dit forum stalken

Net van packard bell gehoord dat ze een nieuw toetsenbord opsturen (kostenloos)!
Lof voor Packard Bell dus…

Zo dan kan de topic sluiten bedankt voor jullie reacties.

Regards,

Piepneus

IK HE 2 TOETSEN BORDE 1 GROTE EN 1 KLEINTJE VOOR MIJN MOBILE TELEFOON JE MIJG MIJN KLEINTJE WEL LENEN ALS DEZE ADVIEZWN NIET LUKKEN MAAR OF JE ER WAT AAN HEB IS VERS TWEE MAAR DIE KENNEN JULLIE MISCHEIN WEL ER IS EEN STOMME RECLAME OP TELEVISIE DIE MEVROUW ZEGT IK HEB IETS MEE GEMAAKT IN MIJN LEVEN EN VOORBIJ IS DE RECLAME NOU EEEHHH IK DENK DAT WE ALLEMAAL WEL IETS MEE GEMAAKT IN ONS LEVEN DE EEN ALLEN IETS MEER ALS DE ANDER MAAR ZO IS HET LEVEN NOU EENMAAL

Ben jij wel goed bij je hoofd ??