Todays trivia question

Today’s trivia question: Wat is de nickname van degene die als eerste een profiel op het forum had… (hij is nie zo moeilijk maar ff kijken wie er inventief is)

wie t weet mag t zegge (moderators en admins uitgesloten natuurlijk hehe :D)

greetz theunbeatable

Sorry! The administrator has disabled the list of members.

of zijn er nog meer manieren om dat uit te zoeken… :confused:

action=getinfo&userid=1

/me mag zeker niet meedoen…(hoewel Belvedere eigenlijk al het antwoord gegeven heeft :wink: )

belvedere is een hele slimme gast… Dat was inderdaad ook de manier waarop ik dat gedaan had.

kijk je neemt gewoon het profiel van belvedere (te vinden in de moderators)

http://club.cdfreaks.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=7829

en vervangt die 7829 in een 1 en voila

http://club.cdfreaks.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=1

en dan krijg je de username php, die System administrator is en in cdfreaks city woont… :smiley:

Ik bedenk er nog wel eentje, speciaal voor jullie admins en moderators… voor als je niks te doen hebt :smiley: :smiley:

je kunt elk profiel nemen.

vbulletin heeft nog wel meer truukjes.

zoek eens de allereerste thread op die er is ? :slight_smile:

Originally posted by theunbeatable
http://club.cdfreaks.com/member.php?s=&action=getinfo&userid=1

Heb je al es naar de registratiedatum gekeken van deze persoon?

Juist, dan kom je erachter dat dit niet het eerste profiel is aangezien Da_Taxman al in maart 2000 heeft geregistreerd.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

vbulletin heeft nog wel meer truukjes.

zoek eens de allereerste thread op die er is ? :slight_smile: [/B]

de allereerste thread he?

wat dach je van deze http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=1

“To bad that you lost all the message’s” :cool:

Originally posted by siebeduin
[B]

Heb je al es naar de registratiedatum gekeken van deze persoon?

Juist, dan kom je erachter dat dit niet het eerste profiel is aangezien Da_Taxman al in maart 2000 heeft geregistreerd. [/B]

Ja vond ik ook raar maar ga ervan uit dat het de enigste ongewijzigde profiel is sinds die tijd (ze hebben de gebruikersnaam nie veranderd). Belvedere weet t vast wel… :smiley:

Mjah, de wondere wereld als je in de database kunt rommelen…zelfs de registratiedatum is aan te passen.

Ik denk dat de oudste user dan toch TheDuke is (#2), Domi, ZiSE en MP|3 hebben zich pas later geregistreerd. #1 was inactieve account die is aangepast…

Hmmm… ik ben user #1084! :slight_smile:

Is de database van dit board eigenlijk wel consecutief opgeslagen? Ik verwacht van niet, aangezien we een dikke 2 jaar geleden zijn overgestapt op andere software en waarschijnlijk de threads uit de oude database met de threads uit de nieuwe DB verweven zijn…

Dus je kunt thread voor thread gaan lezen :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Is de database van dit board eigenlijk wel consecutief opgeslagen? Ik verwacht van niet, aangezien we een dikke 2 jaar geleden zijn overgestapt op andere software en waarschijnlijk de threads uit de oude database met de threads uit de nieuwe DB verweven zijn…

Dus je kunt thread voor thread gaan lezen :wink: [/B]

en dan kom je heeel wat interessante dingen tegen.

tig serienummers , triljoen links , mensen die vertellen waar office te downloaden is , enzovoorts enzovoorts. ach… het is maar een stukje geschiedenis van het oude cdfreaks en ik denk niet dat het de tijd en geld waard is om al die oude illegale threads “preventief te ruimen”.

Originally posted by Mr. Belvedere
…tig serienummers , triljoen links , mensen die vertellen waar office te downloaden is , enzovoorts enzovoorts…

Ja ik kwam inderdaad het heel vaak serienummers en links tegen van allerlei programmatjes. Ik denk nie da je je druk hoeft te maken dat die links of serienummers het nog doen. En trouwens toenertijd hoefde je ook niet te registreren voor het posten van een thread omdat bijna bij elke post guest staat. Maarre waarom hebben jullie dat toen verboden? Problemen gehad met de software maatschappijen ofzo?

Originally posted by theunbeatable
[B]

Ja ik kwam inderdaad het heel vaak serienummers en links tegen van allerlei programmatjes. Ik denk nie da je je druk hoeft te maken dat die links of serienummers het nog doen. En trouwens toenertijd hoefde je ook niet te registreren voor het posten van een thread omdat bijna bij elke post guest staat. Maarre waarom hebben jullie dat toen verboden? Problemen gehad met de software maatschappijen ofzo? [/B]

Min of meer wel ja… één van de redenen was inderdaad dat enkele personen met “juridische bevoegdheden” (om het zo maar even te noemen) wat brieven stuurden met minder vriendelijke inhoud…

Naast deze problematiek hebben we tevens besloten dat we wederzijds respect van hardware/software fabrikanten op prijs stellen. Dat dit gunstig is geweest is duidelijk te zien aan het forum: het is immens gegroeid, veel werknemers van producenten van bekende software/hardware hangen hier rond (of hebben zelfs een eigen forum) etc etc…

Zou je nog iets tegen komen van illega;e links of serials, stuur dan gerust mij (of iemand anders met minimaal supermod rechten) een PM zodat deze verwijderd kunnen worden…