To the duke

vbimport

er is bij mij het idee gerezen om als nieuwe gebruiker in te loggen hetgeen reeds ter uitvoering gebracht is.gewoon omdat men te horen krijgt,als men antwoordt op een inzending die niet past in deze context.dat men het doet voor het aantal reply’s ik heb ze in ieder geval niet nodig.dit is denk ik niet de bedoeling van deze site,maar het is tot nut van iedereen dat men zich geestrijk/technisch gebied zich kan verrijken aan de onderwerpen.het misschien geen slecht idee entry levels toe te kennen ,wanneer men zich gedraagt de goedkeuring krijgt tot toegang van bepaalde topics .de zogenaamde profiles met restricties.zo duke zo dit te verwezelijken zijn,ik weet qua werkervaring dat dit zeer zeker zijn vruchten zal afwerpen.
groetjes

dit msg board heb ik niet geschreven maar is een kant en klaar script
zo lang zij (http://www.ultimatebb.com) het er niet inbouwen zal het er niet in komen

ok ik begrijp het ,maar je moet toch toegeven het idee zegt wel wat he.
just an advice
greetz.

het idee valt te verdedigen, maar ik wil helemaal niemand een restrictie opleggen eigenlijk

ik vertrouw erop dat wij (de admins) iedereen wel kunnen leren zich te gedragen…

ok let’s give it a try
groetjes.

Nou, ik ben in ieder geval blij dat mensen niet meer het aantal posts voor hun naam hebben staan. Dat scheelt denk ik ook al een hoop nonsensposts. Wat is er trouwens in godsnaam zo belangrijk aan dat aantal? Toen je mensen op -1000 had gezet klaagden ze steen en been. Waarom? Krijg je een rondleiding bij ID Software als je 1000 posts hebt gehaald ofzo?