To scarface

vbimport

[duth only]je bent gewoon op je tenen getrapt als je daadwerkelijk je emails zo rap beantwoordt moeten we echt de moeite niet doen he,ik vind het wel kei als de commentaar je niet aanstaat is er maar een oplossing gewoon de topics sluiten laag tegen de grond he.en hou effe het hand boven je hoofd je zal zien dat ivm mails beantwoorden je achterop geraakt,daar dit vroeger niet het geval was .ten andere jullie floreren door de afnemers en niet andersom dacht ik nog altijd.en maak je niet zo kwaad,inderdaad iedereen is vrij te doen en tegaan waar ie wil.dit was geen verwijt maar realiteit gewoon regelmatig replyen.

God damn it, you’re a member now, you should know to say [Dutch Only] in the TOPIC NAME!!

And let’s keep it peacefully. Scar, plzz replace his disc (unless he’s ripping you) and keep up the good work, you can do it

[duth only]gewoon verder gaan met wat ie ooit gestart is dan loopt alles vlotjes.effe stoom aflaten doet soms wonderen en wat vuur aan de lont steken.ik moet toegeven hij heeft altijd eerlijk zijn stuff afgeleverd,maar bij god het is toch niet zo moeilijk emails te beantwoorden.zo einde discussie