TMF Vol.5 (Zilver) F25,- inc

vbimport

Hallo,

Wij zijn een nieuwe audio cd dealer en we gaan handelen in de TMF maand muziek cd’s.

We zullen eind april begin mei met de verkoop beginnen wat TMF Vol. 5 zal worden.

De prijzen zijn F25,- inclusief verzend- en verpakkingskosten en de betaling geschied vooraf.

We zijn nu nog bezig met de voorbereidingen (Postbus, Site enz). Ook hebben we nog geen naam, dus als u een leuke en originele naam weet kunt u ons altijd mailen op: dre_still@yahoo.com. Dit e-mail adres zal ook veranderen als wij de URL van onze site bekend maken. De site zal ongeveer half april online gaan.

Zou iedereen die geinteresseerd is in 1 of meer TMF’s ons kunnen mailen? Wij moeten namelijk eerst genoeg klanten hebben voordat we kunnen beginnen met de handel. Als u dus denkt dat u wel gaat bestellen mail ons dan op ons email adres dre_still@yahoo.com

voor meer info en vragen mail ons maar!

HEHEHEH,

Het zal wel.

Ik handel zelf ook in TMF cd’s en ik weet
dat de grote handels prijs van TMF bij een afname van 100 en meer 20 piek kost.
de verzendkosten zijn 5 piek.

En jij maakt geen cent winst.

Onzin.

:confused:

He Gabhead,

Ik weet dat jij ook in TMF cd’s handelt, maar toch is het zo.

Wij kopen de cd’s veel goedkoper in dan F20,-per stuk en we kopen er nu nog zelfs minder in dan 100.

Als je ons niet gelooft, mag je best wel eens een cd bestellen hoor! Wacht maar tot we onze page af hebben en veel klanten, dan heb ik bewijs genoeg.

Het hangt er van af waar je de cd’s inkoopt. Als je van een dealer koopt die het allemaal via via doet, worden ze inderdaad duur!

Zeker weten dat dat kan voor 25 piek, ligt er inderdaad aan waar je die CD’s vandaan haalt… die dingen persen kost nog geen tientje man… maar ja als je er via via aan komt worden die dingen natuurlijk alleen maar duurder, wie wil er nou geen winst maken he

-=· The Undertaker ·=-

Ok.

Als ik nu 10 TMF cd’s bij jou koop per maand.
Hoeveel moet ik dan dokken? (inc Verzend!)

Als je het voor een aardig prijsje kan regelen.
neem ik de volgende keer min. 50 stuks.

CU

Hallo Gabhead,

Wat is je e-mail adres? Dan mailen we je de prijzen wel even! Mail ons anders maar even op: dre_still@yahoo.com

GreetingZ