TMF Hitzone 8

vbimport

Hi,

I'm looking very hard for these front and back covers, but it seems no one has them. If anyone reads this and has them, please mail them to me on: michiel14@hotmail.com .

I really appreciate your help.
Thanx,

Mitch

They should be in your mailbox by now!!!

THANKS MAN !!! I really appreciate it !! i couldn’t find them anywhere, thanks again !

Heb ik alleen nog 1 verzoekje, zou je ze nog eens kunnen zenden maar in een zip file, want nou kloppen de maten niet, en zit er ene heel stuk zwart aan, alvast hartstikke bedankt… !

Mitch

[This message has been edited by Mitch (edited 07 October 1999).]

Welk programma gebruik jij eigenlijk om te printen? Ikzelf gebruik Easy CD Creator, daarin kun je de plaatjes zelf op maat slepen, en hij print ze automatisch op de goeie grootte uit. En die randjes, die knip je er toch zo af in MsPaint?

Ik heb de plaatjes trouwens ‘fijn’ ingescand, dan worden ze groter, maar wel fijner en dus mooier.

Ik gebruik CoverPro 7.0 en daarmee kan ik die zwarte rand niet verwijderen, de voorkant is goed, alleen de achterkant niet, zou je het heel erg vinden om alleen de achterkant nog even opnieuw te sturen ? alvast bedankt…

Michiel

hack could U please send me the covers too?

-+* ||] A A |/
-+* |/|/ / |\ Inc. ®

K! Je moet cdboxlabler gebruiken om hoesjes te printen . Moet je effe zoeken op internet. KAn je vast wel ergens downloaden

http://crowheads.cjb.net