TMF Hitzone 16

vbimport

Heb ik me net TMF Hitzone 16 gedownd, blijkt het dat het een audio cd van een kleine 92 minuten is! Is dat normaal of is dit een "omgebouwde" Hitzone?

Iemand die dit weet? :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Heb ik me net TMF Hitzone 16 gedownd, blijkt het dat het een audio cd van een kleine 92 minuten is! Is dat normaal of is dit een “omgebouwde” Hitzone?

Iemand die dit weet? :slight_smile: [/B]

is een Hitzone normaal niet 2 cds ofzow?

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

is een Hitzone normaal niet 2 cds ofzow? [/B]

De originele TMF niet… misschien dat er ook een illegale Hitzone is maar dat weet ik niet…

[B]

De originele TMF niet… misschien dat er ook een illegale Hitzone is maar dat weet ik niet… [/B]

ow dan heb ik me vergist met andere serie denk…misschien wel een nieuwe beveiliging van Arcade? :stuck_out_tongue:

Ik weet niet welke versie jij dan gedownload heb, maar bij mijn past tie gewoon op een 80 minuten CDtje

Misschien een nummertje of wat dubbel…
gebeurt ook wel eens dat een fixed en corrupt nummer bij elkaar staan, als je dan de hele directory sleept dan heb je dus teveel speelminuten…

Hitzone DVD misschien??

Originally posted by phrozeman
Hitzone DVD misschien??

beetje zonde om 10mins xtra op een DVD te zetten dan :wink:

[B]Heb ik me net TMF Hitzone 16 gedownd, blijkt het dat het een audio cd van een kleine 92 minuten is! Is dat normaal of is dit een “omgebouwde” Hitzone?

Iemand die dit weet? :slight_smile: [/B]

Waar heb jij deze dan gedownload.

En op de Originele versie van Hitzone zit ook de video van Herman Broods My way…

Dus misschien dat het daardoor komt?

greetz,
M

Op de originele staat idd een video maar past dan nog op een gewone 80min cdr… net gekopieerd van originele :stuck_out_tongue:

VA-TMF_hitzone_16-PROPER_RIP-2001-REV =96,5 MB 70:10:11 192Kb/sec en 18 nrs>>kan zijn, dat er meer tracks moeten zijn<geen covers

Originally posted by wilma
VA-TMF_hitzone_16-PROPER_RIP-2001-REV =96,5 MB 70:10:11 192Kb/sec en 18 nrs>>kan zijn, dat er meer tracks moeten zijn<geen covers

ff op een 74min cdtje bakken dan heh :wink:

Ik wist nog niet eens dat die uit was :confused: en iedereen heeft hem hier al :frowning:

Dat is niet eerlijk !

kan iemand mij effe de link pm-en?

Ja… …linkje plz?

[B]

ff op een 99min cdtje bakken dan heh :wink: [/B]

voor 70:10:11 min lijkt me standaardcdtje van 74min ook wel voldoende.

Originally posted by wilma

voor 70:10:11 min lijkt me standaardcdtje van 74min ook wel voldoende.

huh waar heb je het over wilma? :stuck_out_tongue: 74 lijkt mij ook genoeg hoor :stuck_out_tongue:

Als je gewoon alle nummers in NERO laat omzetten en branden heb je aan een 74 minuten-cdr genoeg.

Nounounou wat een commotie :slight_smile:

Iig heb ik ff gekoekt: er zit geen video bij. Verder zijn 2 nummers (ongeveer) 9 minuten versies (Theme from Dancevalley & We come one) waardoor deze CD zo achterlijk lang is… Ga ik daar maar ff de radio edits van zoeken, want de 99min cdrs zijn op :slight_smile:

Ennuh voor linkjes… kan ik je helaas niet geven. Heb 'm zelf van de FTP van een kennisje…

[B]

huh waar heb je het over wilma? :stuck_out_tongue: 74 lijkt mij ook genoeg hoor :stuck_out_tongue: [/B]

Last edited by -=HeadLesS=- on 04-09-2001 at 17:08
valt ech wel op hoor, dat jij van 99–>>74 gemaakt hebt. in je reply.