Tmf cd's

vbimport

hoe heten die illegale cd’s van tmf ook al weer, net zoals die illegale mtv braun eurocharts. Ben namenlijk opzoek naar een nummer dat ik op een van die cd’s heb gehoord. Stond op de zelfde cd als waar osdorp posse opstond met amsterdamse taal.

Originally posted by marsian
hoe heten die illegale cd’s van tmf ook al weer

Wat lees ik hier ??? Illegaal
Op deze site is alles LegAAL

So PleAse dOn’t AsK 4 IllegAl StUfF AroUnd hEre

YeaH righT > I’m Damn RigHt

een beetje cliche, alles wat hier besproken wordt is illegaal, alleen onder het motto van back-up…

en ging me nie om de cd maar om een nummer wat er opstond!

Hit Explosion was het geloof ik, die illegale cd’s die je hier niet mag verkopen via dit forum (of een request plaatsen om een dealer te vinden)…dat mag dus niet :wink:

Originally posted by Da_Taxman
…illegale cd’s die je hier niet mag verkopen via dit forum (of een request plaatsen om een dealer te vinden)…

Rustig rustig jongens… hij verkoopt hier niets en plaatst geen request. Hij vraagt alleen om de titel van de CD.

Originally posted by Azrael

Rustig rustig jongens… hij verkoopt hier niets en plaatst geen request. Hij vraagt alleen om de titel van de CD.

[off-topic]
Ga jij mij vertellen dat ik rustig moet doen??? :wink:

Lees die knipoog aan het einde van de post…ik gaf toch ook gewoon antwoord (of het 't juiste is weet ik niet) :wink:

Niet zo serieus nemen als er een knipoog bij staat…zeker bij mij :smiley:
[/off topic]

OK! No problemo! Was effe bang dat die arme jongen geflamed zou worden om nix :slight_smile:

Ik heb net eens gekeken in de oude doos :slight_smile:

Ahum : De de TMF cd heet :

TMF - the music factory 2cd
En er staat ook nog op het hoesje Hard To Hit

Was toch eigenlijk logisch gezien niet zo moeilijk, maar ik heb ff een paar cd’s nagezocht en “jawel hoor” zo heet ie.

Naja, ik zal eens ff een hoesje scannen…misschien bedoel je deze ??

GrtZZ mrDJ
PSX-HOME