Tl 48 dvd kapot?

vbimport

Ik heb net van de dealer gehoord dat de TL 48 DVD versie niet werktte. Is dit waar??? Of is dit klets??

Greetz,
RMX

ik heb ergens gelezen dat de uitlevering van de TL DVD een week vertraging heeft opgelopen.

Ja, dit mailtje kreeg ik op 8-6-00 van mijn dealer

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>bij cd freaks staat dat hij uit is maar dit is absoluut niet waar. er zijn
problemen met de produktie.hoop ze vandaag of morgen te kunnen ophalen.
er is nog niemand die ze heeft( en degene die zegt dat hij ze heeft is een
grote fantast of leugenaar)
<HR></BLOCKQUOTE>

Misschien is hij nu al wel uit, maar weet het niet zeker…

Wat is ongeveer de prijs voor een TL DVD Ik hoorde rond de F 90,- Klopt dit of is het weer kul ? Het is nog zo nieuw die TL DVD !

Inderdaad, er waren wat mensen die ons vertelden er 1 te bezitten, maar dit is NIET waar gebleken (zelfs een paar normaal betrouwbare dealers)

Hij word nu zaterdag verwacht…

Ik wil maar even zeggen dat hij orgineel 55,-
kost. Dit is dus niet waar en ja het duurt nog een week want er waren problemen.

Greetz,
TNT Bomber

TL48 DVD F90- veel te duur heb hem voor f60-.

ik verkoop hem voor 50 incl. verzending

hahaha!

oeps…mag hier niet adverteren

De dealer zelf vond TL 48 DVD ook goedkoop f 55,=, want als je de orginele TL CD bij hem bestelde was dat f 40,=. Dus…

Maar dat het een week langer duurde zei hij niet, maar er was een fout bij het opstarten! Menu zal wel niet werken of zo. Hij had het niet over een vertraging maar hij zei dat ik TL 49 kreeg, als die uit was. Was wel een mooie lijst TL 48 DVD.

Greetz,
RMX

Nog bedankt voor de reply’s

Hee Ratje is het een beetje de moeite waard ??