Tips voor het maken van een pizza

vbimport

Ik en mijn vriendinnetje gaan strax ZELF een pizza bouwen. Ja dat klinkt lekker he? We hebben al vanalles in huis (mix voor pizza bodem en een zooi ingredienten).

We willen ten eerste ons recept met jullie delen, de benodigdheden:

1. mix voor pizzabodem (zelf toevoegen: 2,5 dl water en 2 eetlepels olijfolie)
  2. een paprika (in een leuke gezellige kleur)
  3. tomatenpuree
  4. uitje
  5. geraspte kaas
  6. pepperoni
  7. oregano
  8. champignons
  9. salami
  10. ham

OK dat zijn de dingen die we willen gebruiken. Hebben jullie nog tips betreffende het maken, de ingredienten enz enz? Laat het dan graag weten, om 5 uur beginnen de bak experimenten :slight_smile:

Mededeling van taxxie: ja wij kunnen ook eten maken :slight_smile:

Shoarma pizza!!! met veel knoflook!!!

Eetsmakelijk jullie 2tjes!!! (gewenst door mij!)

beetje sambal oelek opdoen, lekker pikant dan

gouden tip
zie dat de pizza niet zwart uit de ovent komt :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
Mededeling van taxxie: ja wij kunnen ook eten maken :slight_smile:

Samen koken roels…
Alleen dan liever met slagroom :smiley:

Originally posted by Wookie
[B]Shoarma pizza!!! met veel knoflook!!!

Eetsmakelijk jullie 2tjes!!! (gewenst door mij!) [/B]

Ja, pizza met shoarma is the best, niks meer aan toe te voegen :smiley:

Nou het was een geslaagde pizza… het was zoveel dat ik volgens mij een week lang geen pizza meer kan zien :slight_smile:

Nu nog de slagroom met aardbeien, in een kamer alleen verlicht door 100 theelichtjes en andere kaarsen.
Satijnen lakens op het bed, zwoel muziekje op…

koude douche nu maar :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Nu nog de slagroom met aardbeien, in een kamer alleen verlicht door 100 theelichtjes en andere kaarsen.

koude douche nu maar :wink: [/B]

… geen 68" monitor met cdfreaks in jou droom tax?! :smiley:

Ben een van die paar procent die een vriendin zou verkiezen boven de computer of auto :wink:

Maar het zouden wel cdfreaks kaarsen zijn dan :smiley:

[B]Nu nog de slagroom met aardbeien, in een kamer alleen verlicht door 100 theelichtjes en andere kaarsen.

Tax: heb je da wel eens echt geprobeerd??? Nou, ikke wel en das echt geen aanrader. Die slagroom gaat echt HEEL erg plakken, maar het kan nog erger;

Het gaat STINKEN man!!! en niet zo’n beetje, nee.echt GADverdamme!!

Nadeel 3 is dat je die troep er maar amper afkrijgt, ook niet na een half uur in bad zitten, dat blijft vet :frowning:
(en het stinkt nog een dag lang)

dusse…DON’T TRY THIS @ HOME

Heb het nog niet aan den lijve mogen ondervinden, maar volgens mij is het ook niet de bedoeling dat je die slagroom dagen laat zitten…dan wordt het zuur ja :smiley:

Hehehe, dagen laten zitten??

Serieus: na 5 minuten, als het gaat drogen en plakken, dan begint het al ontiegelijk te stinken!!!

En dan nog dat aardbeiensap, dat maakt de plakzooi nog erger.

Maar als iemand het toch eens wil gaan proberen; Zorg dat je goed zat bent, dan kan het wel leuk zijn denk ik zo…

Succes ermee!

wat een rare ideeën hebben jullie van pizza eten, onze pizza plakt niet maar is juist super lekker :slight_smile:

groenten Carinja vriendin van dee-ehn :slight_smile:

Carinja, nwe CDfreaks member? (of membster?) :wink:

Hahaha Dee-ehn weer hier

Ik zal eens kijken of ik Carinja zo gek krijg dat ze member wordt maar ik durf nix te beloven :slight_smile:

laat de ingredienten 2 tm 8 weg. Lekker een carnivorische pizza :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Hahaha Dee-ehn weer hier

Ik zal eens kijken of ik Carinja zo gek krijg dat ze member wordt maar ik durf nix te beloven :slight_smile: [/B]

Zal wel koel wezen, wat female members erbij! :stuck_out_tongue:

Zoals ik al eerder had aangeveven >> Klinkt beter als het daadwerkelijk is :slight_smile:

Tax, ik heb nooit geweten dat jij zo’n lekkere volle borsten had… hmmmmmm lekkah lekkah :slight_smile:

nice nice! :smiley: Ik zal het zo is ff voorstellen als ik naar me girl ga! :stuck_out_tongue: